Gå til innhold

Pattaya med barn? Eller er det shady der

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med ladyboys etc?

Anonymkode: 90bbd...16b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La barna bli hjemme. Det er ikke sted for barn. 

Anonymkode: 1daf7...66e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La barna bli hjemme. Det er ikke sted for barn. 

Anonymkode: 1daf7...66e

På hvilken måte, og kan du anbefale et barnevennlig sted?

AnonymBruker
Skrevet

Ladyboys og kvinner som skriker "Me love you long time, wifey can joiney" så nei, det er ikke for barn.

Kjenner et par som har reist til Koh Lanta med barn og de var fornøyde, blir jo mye strand da så greit hvis barna liker slikt. en venninne var der med barna og fant ut at de ikke var laget for strandlivet så det ble 3 lange uker. 😄 

Anonymkode: b33fe...d00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi var der for 5 år siden og så ingenting snusk. Hadde med hele familien 😊

Anonymkode: a9e0a...759

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Risikerer man det samme overalt? Hua HiN feks?

Ts

Skrevet

Vi hadde med ungene til Hua Hin, og de reagerte veldig på det de så. De var såpass store (8-10 år) at de tenkte og spurte hva de jentene som sto i barene halvnakne og strakte seg og ropte etter mannen min, hvorfor de gjorde det. Andre "Sydensteder" er det hyggelig å ta med ungene ut på kvelden, i Hua Hin var det det ikke.

Det er en del steder i Phuket hvor det er trivelig å være. Og Koh Lanta, hvis du vil slappe av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
reiseglad skrev (30 minutter siden):

Vi hadde med ungene til Hua Hin, og de reagerte veldig på det de så. De var såpass store (8-10 år) at de tenkte og spurte hva de jentene som sto i barene halvnakne og strakte seg og ropte etter mannen min, hvorfor de gjorde det. Andre "Sydensteder" er det hyggelig å ta med ungene ut på kvelden, i Hua Hin var det det ikke.

Det er en del steder i Phuket hvor det er trivelig å være. Og Koh Lanta, hvis du vil slappe av.

Jøss. Så dette er heller regelen enn unntaket i Thailand? Det høres guffent ut, selv uten barn.

Ts

• Liker 2
Skrevet

Med så mange fantastiske vakre (og sikkert familievennlige) steder i Thailand, hvorfor i all verden vil du dra til Pattaya?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kunne lett tatt med barn dit :) Det er jo enkelte gater som er ekle, men de synes godt og er enkle å unngå. Ellers er det fint og trygt synes jeg. Litt slitent enkelte steder, men ikke farlig eller ekkelt. Omerådet rundt det store kjøpesenteret er fint, og i gatene rundt stranda. Superfint å ta båten over til Koh Larn fra Pattaya, hvor det er fantastiske strender og mer «syden» enn pattaya. :) 

Anonymkode: c2eee...cb6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (3 minutter siden):

Med så mange fantastiske vakre (og sikkert familievennlige) steder i Thailand, hvorfor i all verden vil du dra til Pattaya?

Det vil hun ikke. Hun vil bare trolle. 

Anonymkode: 2f9d4...105

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Skjønner. Risikerer man det samme overalt? Hua HiN feks?

Ts

Mange fantastiske flotte steder i Thailand, men Pattaya er jo veldig godt kjent som et stort "red light district" og det er det nok også, jeg har ikke vært der.

Koh Lanta etc. er rolig og fint. Koh Samui også, men det er i gulfen. Ao Nang (eller Krabi generelt, bare ikke selve byen) er veldig fint men aller best om man kan kjære rundt på scooter og finne de små perlene. Båtturer til øyene kan man jo dra på uansett.

En veldig fin plass er Railay rett ved siden av Ao Nang men jeg hadde ikke orket å bare være der, pluss at det er dyrt for de fine plassene.

Phuket har en del fine steder, men unngå selve Phuket, dra litt sør eller nord. Vestkysten har noen fine småsteder langs kysten også, men mange av de er små-små.

Jeg ville enten dratt til Koh Samui eller vestkysten. Vestkysten er min favoritt, og det er utrolig manga vakre steder der, men kanskje spesielt om man er yngre og ikke har barn og kan dra til Phi Phi (for 20 år siden helst 😅) og slikt.

Anonymkode: b07d6...8ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne lett tatt med barn dit :) Det er jo enkelte gater som er ekle, men de synes godt og er enkle å unngå. Ellers er det fint og trygt synes jeg. Litt slitent enkelte steder, men ikke farlig eller ekkelt. Omerådet rundt det store kjøpesenteret er fint, og i gatene rundt stranda. Superfint å ta båten over til Koh Larn fra Pattaya, hvor det er fantastiske strender og mer «syden» enn pattaya. :) 

Jeg har forresten vært ukesvis i pattaya-omerådet med mannen min og vi har aldri blitt tilbudt å kjøpe sex, alkohol eller dop noengang. Tenker det kommer helt an på hvor du oppholder deg. Vi spiser på familievennlige, ordentlige steder og unngår lugubre gater. Kjøpesenteret i pattaya er kjempefint og rent, og har høyere standard enn de fleste kjøpesentre i Norge. Overhodet ikke noe skummelt eller ekkelt. Pattaya har ufortjent dårlig rykte :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi var innom der noen dager en gang jeg reiste alene rundt i Thailand med barn, de var seks og ni da. Opplevde ikke byen som spesielt shady. Altså, det foregår jo mye rart der, men det er ikke så påtrengende at det er noe problem for noen. Ladyboys er veldig synlige i bymiljøet, og prostitusjon også (men det la jo ikke barna merke til). 

Det er en kjedelig by, da, med mindre man er i Thailand for å "drekka og pule" (som jo en hel del er). 

Koh Chang er nydelig, med og uten barn. Og veldig mange andre steder i Thailand også. 

Anonymkode: 77863...b52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du går walking street på kveldstid så legger du ikke så merke til verken fyll, prostitusjon osv. Jeg bodde der et år, og med mindre jeg satt på barene så var det lite forespørsler. 

Anonymkode: 6647a...221

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi var innom der noen dager en gang jeg reiste alene rundt i Thailand med barn, de var seks og ni da. Opplevde ikke byen som spesielt shady. Altså, det foregår jo mye rart der, men det er ikke så påtrengende at det er noe problem for noen. Ladyboys er veldig synlige i bymiljøet, og prostitusjon også (men det la jo ikke barna merke til). 

Det er en kjedelig by, da, med mindre man er i Thailand for å "drekka og pule" (som jo en hel del er). 

Koh Chang er nydelig, med og uten barn. Og veldig mange andre steder i Thailand også. 

Anonymkode: 77863...b52

Koh Chang er mye bedre ja. Skjønner ikke hva folk skal i Pattaya å gjøre med mindre de leter etter prostitusjon (eller har spesielle grunner, det er jo ikke slik at bare gamle griser drar dit).

Jeg ville fortsatt anbefalt å enten ta fly til Phuket eller Krabi og så finne et sted derfra... Krabi og rundt og ned er finest.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man tar ikke med kjæresten/kona heller til Thailand.  Langt mindre ungene.

Anonymkode: 7d5ee...e1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ladyboys og kvinner som skriker "Me love you long time, wifey can joiney" så nei, det er ikke for barn.

Kjenner et par som har reist til Koh Lanta med barn og de var fornøyde, blir jo mye strand da så greit hvis barna liker slikt. en venninne var der med barna og fant ut at de ikke var laget for strandlivet så det ble 3 lange uker. 😄 

Anonymkode: b33fe...d00

Rart med det der, når disse transene går i tog midt på lyse dagen i Oslo så er det så inkluderende og flott at det er ikke måte på. Da må alle delta på feiringen, selv barnehagebarn må være med.

Men å oppleve det som turist i Thailand er fysj og faen hakke. 

Anonymkode: 18129...a5a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Med ladyboys etc?

Jeg har vært der uten barn. Nå planlegger vi en mulig tur til Thailand med barna og det blir ikke Pattaya eller noen av partyøyene for å si det sånn. Det er rett og slett uegnet for barn.

Det blir familievennlige Krabi eller Phuket.

Anonymkode: 72396...eaa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rart med det der, når disse transene går i tog midt på lyse dagen i Oslo så er det så inkluderende og flott at det er ikke måte på. Da må alle delta på feiringen, selv barnehagebarn må være med.

Men å oppleve det som turist i Thailand er fysj og faen hakke. 

Anonymkode: 18129...a5a

😂

Godt poeng. Ingen av delene er noe for barn...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...