Gå til innhold

Mat konfirmasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om meksikansk tapas som middag i konfirmasjon? Det blir som fajitas. Er redd for at det får litt fredagstaco-følelse, selv om det bestilles fra en god resturant.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 0a988...d80

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt topp! Om det er det konfirmanten vil ha. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres bra ut. Blir garantert litt ekstra tilbehør som ikke alle er vant til å ha hver fredag, andre sauser osv. Så det vil ikke gi «fiskeboller i hvit saus»-inntrykk. Hadde syntes det var bra å komme til mex-bord!

Anonymkode: c9fae...321

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde likt å få det servert.

Anonymkode: 47967...cd4

Skrevet

Jeg synes det høres veldig bra ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Her lagde vi altfor mye tapas og det var alt det meksikanske (som var bare en brøkdel), som enchiladas, fajitas, tacos osv som var helt tomt.

Anonymkode: 4b413...df5

AnonymBruker
Skrevet

Konfirmanten bestemmer og er den som betaler (du) usikker ville jeg kanskje hatt litt annet i tillegg. Vi hadde koldtbord og pizza. Gikk mest koldtbord 

Anonymkode: 371a2...027

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres veldig bra ut! Hadde elsket å få skikkelig meksikansk mat, det er jo helt annerledes enn gjennomsnitts-tacoen. Eneste som er viktig er at den er enkel å spise uten å søle på finklærne. 😉

Anonymkode: 937bf...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Liker godt at det er mange som har godt bort i fra den tradisjonelle middagen. Selv hadde jeg blomkålssuppe, oksestek og karamellpudding. Er ikke fan av noen av dem.

Hadde elsket å kunnet ha noe tapas greier. Blitt veldig glad som gjest om jeg fikk det servert 😄

Anonymkode: a99bc...9ba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...