Gå til innhold

Noen som har bestilt fra MyRevolution.no før? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser de har noen billige smaksprøver på proteinpulver jeg er interessert i å prøve. Men aldri hørt om nettsiden før, og finner også veldig lite om andres folks erfaringer. Er det noen her inne som har bestilt derfra før? Er det trygt?

Anonymkode: 65153...4f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bestilt derfra på mange år, men såvidt meg kjent så er det god kvalitet på protein pulveret og mct oljen. Men kan ikke så mye om det. Du får nok flere svar på treningsforum. Men nettsiden er trygg. 

Anonymkode: e702c...152

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke bestilt derfra på mange år, men såvidt meg kjent så er det god kvalitet på protein pulveret og mct oljen. Men kan ikke så mye om det. Du får nok flere svar på treningsforum. Men nettsiden er trygg. 

Har ikke kjøpt på mange år fordi sluttet å bruke proteinpulver pga livs endring. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser de har noen billige smaksprøver på proteinpulver jeg er interessert i å prøve. Men aldri hørt om nettsiden før, og finner også veldig lite om andres folks erfaringer. Er det noen her inne som har bestilt derfra før? Er det trygt?

Anonymkode: 65153...4f6

Trygg og ordentlig side. Jeg har bestilt to ganger. Anbefaler smaksprøven med jordbærsmak, jeg kjøpte en større pakning av den. Minner om jordbærmilkshake og er uten den bi-smaken som mange proteinpulver har 😊

Tror sjokolade er mest populær. Jeg vurderer å teste ut vanilje og lage iskaffe av den.

Anonymkode: 932f6...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...