AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Har termin i slutten av mars, og har fått på plass en del. Vogn, barnestol m/base, stellebord, bedside crib, stelleveske, vippestol og en god del klær, kluter osv. er på plass. Vugge til dagtid og sprinkleseng til han blir litt eldre arver vi. Har ikke kjøpt dyne eller ny madrass til vugga ennå, men er litt i tenkeboksen over hvorvidt vi skal gå for dyne eller sovepose i starten. Har dere noe dere vil anbefale oss å kjøpe til vårbaby? Trenger ikke å koste akkurat 1000 kr, kan selvsagt være mer eller mindre også, alt jeg vet er at gavekortet skal gå til babygreier. Anonymkode: 29992...b7e
Minlillelykke Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Min eldste er også Mars barn, husker jeg var veldig glad vi hadde dyne i starten. Synes det var enklere å justere temperaturen både på natten og i vogna
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Flere dyner og dynetrekk! Mtp bleielekkasjer og oppkast. Badetermometer og Stokke badekopper. Badebalje med sete for spedbarn. Anonymkode: d96b9...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Og Lillelam ullpledd❤️ Anonymkode: d96b9...6f1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Jeg brukte et lammeskinn i bunnen av vognen nesten hele tiden, unntatt kanskje den varmeste delen på sommeren, så lenge barnet brukte vogn. Det er mykt, lunt og varmer godt. Særlig i denne årstiden. Jeg hadde brukt gavekortet på et lammeskinn. Det kan brukes inne også, til å legge babyen på f.eks i sofaen eller på gulvet under babygymen. Luner godt og er mykt. Anonymkode: d2d8a...026
Pølsevann Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Jeg ville spart gavekortet til etter babyen har kommet, så ser du hva du synes du mangler da. 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Vognpose? Eller bare vent og se hva dere trenger. Du kan jo også kjøpe leker/bøker/utstyr som blir mer til senere bruk. Anonymkode: 0b7a1...b4e 1
mereo Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 Pølsevann skrev (1 time siden): Jeg ville spart gavekortet til etter babyen har kommet, så ser du hva du synes du mangler da. Dette! For det er overraskende mye man kjøper som man finner ut at «denne hadde jeg ikke trengt», greit å gå seg til i en periode også 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Jeg ville også gått for ett ullteppe! Tror nesten ikke det er noe vi har brukt mer, like mye brukt som vogna i alle fall. Anonymkode: 0e52c...5d8
Guddla Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Ullteppe og lammeskinn til vogn hadde jeg kjøpt.
Eneri Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Gode forslag m d både skinn, ullpledd og vognpose. Ellers kan du jo tenke litt lengre fram i tid og kjøpe høy stol barnet kan sitte i når hen skal spise. Vi hadde lenge en arvet høy barnestol av typen du kan gjøre om til stol med bord foran. Tror de lages enda, og den var fabelaktig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Baby gym? Ikke noe man trenger med en gang, men kjekt å ha når baby er stor nok til å bruke Anonymkode: b7943...5c5
Juni15 Skrevet 9. januar 2022 #13 Skrevet 9. januar 2022 Vårpose til vogna. Vi hadde vinterpose klart (januarbaby), men brått ble det for varmt med den, og når vi fjernet den, ble baby utilpass i vogna. Vet ikke om det var tilfeldig, men de pakkes jo bedre inn i en pose enn bare å ha dyne/teppe over seg i vogna. Kjøpte vårpose på høsten, og den har vært og er fortsatt masse i bruk.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Jeg hadde nok også spart gavekortet til etter babyen var her. Anonymkode: 3075d...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå