AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Hei. Vært veldig forvirret den siste tiden. Skulle hatt mensen for 6 dager siden (er på syklusdag 36 i dag) og både i går og dagen før har jeg hatt smålig ferskenrødfarge når jeg har tørket meg etter å ha vært på toalettet. Ikke noe mer enn det. Tok derfor en graviditetstest sent i gårkveld for å sjekke. Men den var veldig negativ. Har i det siste følt meg litt rar. (Kvalm, mindre sulten, svimmel osv.) Noen som vet hva det kan være? Testet jeg på feil tidspunkt evt? Anonymkode: 3c53e...d08
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Du har sannsynligvis hatt eggløsning senere i syklusen enn du vanligvis har (om 36 dager er utenfor normalen for deg). Det skjer de aller fleste innimellom, uten at det trenger å være noen spesiell grunn til det. Hvis menstruasjonen faktisk var forsinket med seks dager grunnet graviditet ville du fått en positiv graviditetstest nå, både kveld og morgen (men husk at svak strek = positiv). Anonymkode: b7c9c...b02
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Progesteron kan gi kvalme osv, mellom El og mensen. Så hvis du har negativ test er det nok derfor. Anonymkode: 9c25c...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå