AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Var hos hudpleier og skulle kjøpe meg en rensemelk, men hun prakett på meg denne og sa den var så bra for dehydrert/ tørr hud. Jeg er 52 år, har sensitiv og tørr hud og synes at denne rensen gjør huden min enda mer stram og tørr, så det ble penger ut av vinduet for min del. Har noen av dere prøvd den? Anonymkode: 86878...4be
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Kan du oppgi navnet eller legge ut bilde av ingredienslisten? Anonymkode: 752e2...686
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kan du oppgi navnet eller legge ut bilde av ingredienslisten? Anonymkode: 752e2...686 Anonymkode: 86878...4be
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 86878...4be Ser ikke noe uttørkede ingredienser der hvert fall. Har du sensitiv hud? Mulig du reagerer på noe av innholdet. Anonymkode: 752e2...686
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ikke noe uttørkede ingredienser der hvert fall. Har du sensitiv hud? Mulig du reagerer på noe av innholdet. Anonymkode: 752e2...686 Ja den er sensitiv. Har i flere år brukt REN sin rensemelk for sensitiv hud og den gir meg ikke stram og tørr hud etterpå, men denne gjør det. Var hos kosmetisk sykepleier og hun burde ha kunnskap til å se hvilken hud jeg har. Ts Anonymkode: 86878...4be
Roci Skrevet 9. januar 2022 #6 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 13.31): Var hos hudpleier og skulle kjøpe meg en rensemelk, men hun prakett på meg denne og sa den var så bra for dehydrert/ tørr hud. Jeg er 52 år, har sensitiv og tørr hud og synes at denne rensen gjør huden min enda mer stram og tørr, så det ble penger ut av vinduet for min del. Har noen av dere prøvd den? Anonymkode: 86878...4be Det er nok lavendelblomstvannet som er synderen her. Det er prinsippet uttynnet lavendelblomstolje, som er en eterisk olje. Dersom man har sensitiv hud, bør man unngå denne typen oljer, da de kan gi hudreaksjoner. Forøvrig ser jeg ikke helt poenget med å betale hundrevis av kroner for et produkt som skylles av huden etter kort tid. Eventuelle aktive ingredienser får rett og slett ikke tid til å gjøre jobben sin, så et "anti-aging" renseprodukt er i bunn og grunn bare tull. En god rens har som oppgave å fjerne sminke, smuss, rester av f.eks. nattpleie og evt overskuddstalg fra huden (dersom man har fet hud), uten å samtidig tørke ut huden. Hvis du har vært fornøyd med rensen fra REN, så synes jeg bare du skal fortsette med den. Min favorittrens for tørr og sensitiv hud, som også effektivt fjerner sminke, er La Roche-Posay Tolèriane rensemelk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #7 Skrevet 9. januar 2022 Roci skrev (19 minutter siden): Det er nok lavendelblomstvannet som er synderen her. Det er prinsippet uttynnet lavendelblomstolje, som er en eterisk olje. Dersom man har sensitiv hud, bør man unngå denne typen oljer, da de kan gi hudreaksjoner. Forøvrig ser jeg ikke helt poenget med å betale hundrevis av kroner for et produkt som skylles av huden etter kort tid. Eventuelle aktive ingredienser får rett og slett ikke tid til å gjøre jobben sin, så et "anti-aging" renseprodukt er i bunn og grunn bare tull. En god rens har som oppgave å fjerne sminke, smuss, rester av f.eks. nattpleie og evt overskuddstalg fra huden (dersom man har fet hud), uten å samtidig tørke ut huden. Hvis du har vært fornøyd med rensen fra REN, så synes jeg bare du skal fortsette med den. Min favorittrens for tørr og sensitiv hud, som også effektivt fjerner sminke, er La Roche-Posay Tolèriane rensemelk. Takk for godt svar som alltid Roci☺ Anonymkode: 86878...4be 1
Roci Skrevet 9. januar 2022 #8 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for godt svar som alltid Roci☺ Anonymkode: 86878...4be Bare hyggelig - og takk 🙂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå