AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Er meningen å gå gjennom hele sinus boka? Vet at det er lurt å øve på tidligere eksamens oppgaver men hvilken plan burde jeg sette opp når jeg bruker boka? Er vel ikke meningen at jeg skal huske alle formler/alt i boka. Anonymkode: 87a8e...cf8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Er meningen å gå gjennom hele sinus boka? Vet at det er lurt å øve på tidligere eksamens oppgaver men hvilken plan burde jeg sette opp når jeg bruker boka? Er vel ikke meningen at jeg skal huske alle formler/alt i boka. Anonymkode: 87a8e...cf8 For få høyere enn en 4er på eksamen så krever de at du kan litt av alt i boken. Anonymkode: 39ab8...78b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Gjør alle oppgavene til hvert kapittel. Pugg formler som du tenker du kan få nytte for. Om det er lov med formelhefte på eksamen så trenger du bare å vite hvilken formel du trenger og så slå opp i formelheftet. Anonymkode: 3a568...7bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå