Gå til innhold

Hvor kan jeg finne værmeldingen for Gran Canaria?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kjenner til en god app eller nettside for å finne værmeldinger for Gran Canaria? 

Er f.eks. YR pålitelig for været der?

Anonymkode: bb82a...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yr fungerer utmerket for både Kanariøyene - og så og si alle steder i verden. Jeg har en venninne i Buenos Aires som bruker Yr for å sjekke værmeldingen, og da ett av mine barn bodde i Japan, så var det Yr som hadde riktig værmelding. Jeg bor i perioder på Costa del Sol, og Yr er min venn 😄

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Yr.no

Da jeg var i Sør-Afrika for noen år siden ble jeg veldig overasket over å se værmeldingen fra Yr på oppslagstavla i den ene nasjonalparken vi besøkte og kommenterte det i resepsjonen. Personalet sa det var den mest pålitelige værmeldingen, derfor brukte den den. 

IMG_1818.thumb.jpeg.5034c7c0f84ac3a0df7b733b6dbf0996.jpeg

Jeg la det ut på Facebook og en bekjent av meg fortalte at svigerfamilien på Island også foretrekker Yr, da de er de mest treffsikre.

Anonymkode: 9e4de...f9f

• Liker 3
Skrevet

Yr brukes i mange land, og regnes for å være ganske treffsikker. Jeg har hatt litt variert hell med yr, da jeg ofte i utlandet synes at den viser altfor lav temperatur (det har muligens bedret seg litt de siste årene). Jeg pleier å kombinere Yr med Accuweather.com. Da kan du se om de viser helt forskjellig, eller om de melder stort sett samme temperatur f.eks. Accuweather viser også en del lenger frem enn hva Yr viser.

Anonymkode: 8f6ec...5ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...