Gå til innhold

En ok betalt jobb uten krav om utdannelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er permittert fra flybransjen, har jobbet som kabinansatt i ti år (har aldri jobbet som noe annet da jeg startet rett etter vgs). 

Nå ser jeg på andre jobber. Har studiekompetanse, og fagbrev i reiseliv. Hvilke jobber kan jeg se etter som ikke har krav på utdanning som har ok lønn? 

Anonymkode: 46b96...ad9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig få jobber som ikke krever utdanning og som har ok lønn. De fleste som ikke har utdanning, men som nå har god lønn har startet fra skratch. 

Anonymkode: 9ba20...fc1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner. Tenkte på ca 25.000 utbetalt - men blir dette for mye å håpe på uten utdanning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner. Tenkte på ca 25.000 utbetalt - men blir dette for mye å håpe på uten utdanning? 

Sjåfør i budbilfirma.

Lagerarbeider hos selvsamme budfirma eller hos matvaregrossister. Tilsvarende hos posten, men der er jeg litt usikker på lønnen.

Endret av nisselue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen som har mindre enn det utbetalt da?

Anonymkode: eab86...d2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er permittert fra flybransjen, har jobbet som kabinansatt i ti år (har aldri jobbet som noe annet da jeg startet rett etter vgs). 

Nå ser jeg på andre jobber. Har studiekompetanse, og fagbrev i reiseliv. Hvilke jobber kan jeg se etter som ikke har krav på utdanning som har ok lønn? 

Hva med kundesenter. Tror ikke at du behøver noe spesielt utdannelse men jeg er ikke sikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er egentlig ganske tullete at man må ha universitets utdannelse til "alle" jobber nå.

Anonymkode: c984e...06a

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ansatte som har utbetalt 25.000, uten utdanning, i butikken min. 

Anonymkode: 4fdd8...745

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg starta på bunnen og jobbet meg oppover, rett og slett. Har du driv og oppsrbeider deg kunnskap, sitter du tilslutt på solid kompetanse. Man burde og finne en bedrift som enten følger tariff eller har tariffavtale. Kjenner flere i liknende stillinger som meg som tjener betydelig mindre fordi bedriften deres ikke synes det er noe særlig å lønne deres ansatte skikkelig, og som ikke har noen avtale på plass som de må forholde seg til. Ei venninne og jeg gikk opp i stilling samtidig, jeg fikk betalt deretter, men hun gikk ikke opp i lønn i det hele tatt. Vi jobber i butikk begge 2, men forskjellige bedrifter. 

Anonymkode: fcbff...0fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pleiemedarbeider i feks hjemmesykepleien, selger i butikk, telefonselger, kundeservice over tlf/mail osv, renholdsfirma, color line, vikarbyrå for feks barnehager

Anonymkode: d5caf...17c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Konduktør hos Vy.

Anonymkode: a64f5...bdb

Tror at de gir deg utdannelse med lønn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Pleiemedarbeider i feks hjemmesykepleien, selger i butikk, telefonselger, kundeservice over tlf/mail osv, renholdsfirma, color line, vikarbyrå for feks barnehager

De fleste renholdsfirma krever utdanning.

Anonymkode: c4f70...0c9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med Norwegian kundesenter har sett på nett at de søker etter folk 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vikarer/assistent i barnehage har ikke 25.000 utbetalt, de har snapt over 27 k (uten ansiennitet riktignok) brutto. 

Anonymkode: 35d58...ab5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg tjener 26000 i måneden med fagbrev som helsefsgarbeider i 100%stilling  og 10 års ansiennitet, så 25000 når msn begynner skratch er gjerne litt optimistisk. Unntaksvis med månder med mange kvelds og helligdager kan man være heldig

Anonymkode: 11dbf...ad6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...