AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Jeg har ei såkalt «bestevenninne», som i mine ører ikke klinger like bra nå. Hun er bare sammen med kjæresten sin, vi kommuniserer kun på snapchat og tiktok. I ferier har hun aldri tid til å finne på noe sammen. Vi bor ikke så langt unna hverandre heller, typ 20 minutter. Jeg har prøvd å kommunisere dette til henne, at jeg skulle ønske vi kunne finne på mer sammen. Hun sier alltid hun skal forbedre seg og at hun ikke mener noe vondt med det. Hun vet jeg føler meg ensom og ikke har så mange andre å være med. Hun har ikke så mange selv heller, men har jo kjæresten sin da. Jeg synes det er vanskelig da hun opplever vårt vennskap som topp, og jeg føler det motsatt. Gidder ikke late som alt er greit heller, i tillegg når jeg flere ganger har prøvd å fortelle henne hvordan jeg har det. Er dette noe vennskap å ha? Eller er jeg for kravstor? Anonymkode: 3101a...a97
Hannabanna Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Det er vanskelig å vite basert på det du skriver. Enten så er hun bare en skikkelig dårlig vennine eller så er det en annen grunn til at ho oppfører seg slik. Nå vet jeg jo ikke om det gjelder deg, men jeg har en vennine som har det kjipt og det er alt hun kan prate om. Det duger energi fra meg og jeg velger å ikke møte henne fordi jeg vet at det blir det timevis med klaging og hun snakker bare om seg selv. 1
Gjest AnonymBrukerJa Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ei såkalt «bestevenninne», som i mine ører ikke klinger like bra nå. Hun er bare sammen med kjæresten sin, vi kommuniserer kun på snapchat og tiktok. I ferier har hun aldri tid til å finne på noe sammen. Vi bor ikke så langt unna hverandre heller, typ 20 minutter. Jeg har prøvd å kommunisere dette til henne, at jeg skulle ønske vi kunne finne på mer sammen. Hun sier alltid hun skal forbedre seg og at hun ikke mener noe vondt med det. Hun vet jeg føler meg ensom og ikke har så mange andre å være med. Hun har ikke så mange selv heller, men har jo kjæresten sin da. Jeg synes det er vanskelig da hun opplever vårt vennskap som topp, og jeg føler det motsatt. Gidder ikke late som alt er greit heller, i tillegg når jeg flere ganger har prøvd å fortelle henne hvordan jeg har det. Er dette noe vennskap å ha? Eller er jeg for kravstor? Anonymkode: 3101a...a97 Hvor ofte er dere sammen? Lenge siden sist? Hadde jeg og bestevenninna mi kun hatt kontakt på Snapchat, tror jeg at jeg hadde fadet det ut om hun ikke gadd å være med meg lenger.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBrukerJa skrev (1 time siden): Hvor ofte er dere sammen? Lenge siden sist? Hadde jeg og bestevenninna mi kun hatt kontakt på Snapchat, tror jeg at jeg hadde fadet det ut om hun ikke gadd å være med meg lenger. Sist gang var før juletider. Vet hun har mulighet til å møtes, men hun lever i sin egen boble. Vi kommer til å fade ut hvis det fortsetter sånn… har prøvd å si det til henne, men kommer ikke noe videre med det.. ts Anonymkode: 3101a...a97
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Men hvem vil være med noen som egentlig ikke vil? Hun har jo tydeligvis bedre ting å gjøre. Da må jo du heller finne på noe annet. Anonymkode: 7db3d...550 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå