Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Hei alle kvinneguidere! Jeg er sammen med en fantastisk dame og vi har det veldig flott i lag. Vi ble sammen for ca seks måneder siden, og vi har allerede blitt samboere🤪 Men så til problemet: Min kjæreste skal ut å treffe en god venninne om veldig kort tid, og skal være ute et par timer. Da hun sminket seg tidligere i dag sa hun "Du skal ikke gjøre noe fornuftig i dag. Bare slapp av og se på akkurat det du vil på TVen, eller spill et spill på PCen." Er dette noen form for omvendt psykologi? Burde jeg gjøre noen form for husarbeid? Jeg er ganske forkjølet og ikke helt i form, men jeg er likevel i stand til å gjøre noe, dersom nødvendig. Jeg har ikke lyst til å ødelegge dette forholdet, hun betyr alt for meg, og ønsker bare å gjøre det rette. Har så lenge jeg kan huske hatt vanskeligheter med å forstå hva damer egentlig mener, og denne damen er intet unntak. så håper virkelig dere kan hjelpe! Mann (28 år)
Gjest BrittEkeberg Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Gå med søpla, vask badet/kjøkken og alle gulv. Skift sengetøy og tøm/fyll oppvaskmaskinen. Vask klær, brett og legg inn i skap. Sånn! Ha en fin dag 😊
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Hadde jeg sagt det til min mann, så hadde jeg ment det, at han skulle slappe av. Hun skal ut å kose seg, å tenker vel at det skal du også gjøre. Anonymkode: 80d12...e11 21
Gjest AnonymBrukerJa Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg sagt det til min mann, så hadde jeg ment det, at han skulle slappe av. Hun skal ut å kose seg, å tenker vel at det skal du også gjøre. Anonymkode: 80d12...e11 Enig!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde jeg sagt det til min mann, så hadde jeg ment det, at han skulle slappe av. Hun skal ut å kose seg, å tenker vel at det skal du også gjøre. Anonymkode: 80d12...e11 Hvis jeg hadde sagt dette til min mann så hadde jeg ment det Anonymkode: 15ab7...188 6
Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2022 Her var det mange forskjellige meninger! Nå er jeg hvertfall forvirret🤯
Frøkensina Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Hun vil at du også skal kose deg i dag og slappe av, du er jo ikke helt i form og hun skal kose seg med en venninne Alternativet er at hun er skikkelig manipulerende og ikke riktig vel bevart, jeg velger å tro at hun er en normalt hyggelig dame. 11
Hannabanna Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 Du må da kunne se selv hva av husarbeid det er behov for? 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Hva med å spørre partner? Anonymkode: e29a8...d05 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Vært sammen i 6 mnd og allerede samboere? Hjeeeelpes! At du må spørre om det du spør om på et forum sier seg selv at dette er WAY TOO EARLY Anonymkode: 88ece...b23 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Slapp av!- og så gjør du en del husarbeid senere en dag! 😉😊😊 Anonymkode: 3ae53...e00 2
Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2022 Hannabanna skrev (5 minutter siden): Du må da kunne se selv hva av husarbeid det er behov for? Joda, men jeg orker ikke gjøre husarbeid med mindre jeg må
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 For et kjedelig trolleinnlegg du lagte i dag. Har du gått tom for ideer? Anonymkode: 16971...450 3
Hannabanna Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 Just now, Dragetreneren_69 said: Joda, men jeg orker ikke gjøre husarbeid med mindre jeg må Neivel. Hvorfor spør du da? 2
Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #16 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å spørre partner? Anonymkode: e29a8...d05 Det kan jeg nok, men da framstiller jeg meg selv som usikker. Ønsker å framstå som en menneskekjenner så langt det lar seg gjøre
Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2022 Hannabanna skrev (1 minutt siden): Neivel. Hvorfor spør du da? For jeg hvis jeg "må" så kan jeg gjøre det. Er derfor jeg spør dere damer!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Det merkes at du er veldig uerfaren med damer. Du skal ikke rydde og vaske for å tekkes henne. Ikke vær en "simp". Før eller siden vil hun miste respekten for deg. Skal du rydde og vaske skal det være fordi du vil ha det rent og ryddig rundt deg. Anonymkode: 8c3c2...e74 3
Hannabanna Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 1 minutt siden, Dragetreneren_69 said: For jeg hvis jeg "må" så kan jeg gjøre det. Er derfor jeg spør dere damer! Og det er ingen som kan svare deg på hva din dame mener. Men blir ett styrete forhold om du skal opprette en tråd for hver minste lille situasjon. 1
Dragetreneren_69 Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #20 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vært sammen i 6 mnd og allerede samboere? Hjeeeelpes! At du må spørre om det du spør om på et forum sier seg selv at dette er WAY TOO EARLY Anonymkode: 88ece...b23 Det fungerer veldig bra frem til nå, og jeg prøver å holde henne i godt humør hele tiden. Har enda ikke sagt noe som har fått henne i dårlig humør! Det tror jeg er rekord for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå