AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Rett før julaften oppdaget jeg et utslett på brystet, magen og generelt overkroppen (men ikke armer). Jeg tror det begynte med en flekk rett ved siden av den ene brystvorten. Det klødde litt i starten, men har gitt seg. Å smøre kortison på flekkene ser ikke ut til å ha noen effekt. Hva kan dette være? Burde jeg gå til legen? Jeg har googlet litt, og tror kanskje det er dette: https://nhi.no/sykdommer/hud/skjellende-utslett-ekskl-eksem-og-psoriasis/pityriasis-rosea/ Hva tror dere? Se vedlagt bilde. Anonymkode: b8329...fb3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Vet ikke, men du har en pen kropp Anonymkode: 2be64...fd9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Jeg fikk også kløende utslett på overkroppen for et par uker siden, litt usikker på om det var helt likt ditt, men. Googlet meg i hjel uten å finne noe, men tror nå faktisk jeg reagerte på juletreet! Det er iallefall borte nå som treet er kastet ut. Anonymkode: 98aa1...c36 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Jeg får alltid ett eller annet utslett om vinteren! Anonymkode: d347b...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå