Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd det? Med barna jeg har var det aldri antydning til blod. Nå har jeg spottet litt innimellom siden uke 4. Kan gå dager mellom, så litt brunt, litt lyserosa etter sex, så stopp, så litt brun igjen to dager senere. Ingen murringer og klumper. Har sett bankende hjerte på ultralyd i uke 6 for noen dager siden. Gynekologen så ingen tegn på åpen livmormunn men vet jo ikke om dette vil ende i en sa eller ei.

Anonymkode: b5571...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 5 med min første. Det kom plutselig endel friskt blod, men kun 1 toalettbesøk. Så var det over. Det gikk helt fint 😊

Anonymkode: a5723...c35

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 12 nå, men helg fra rundt uke 6 har jeg hatt av og på med rosa og brun utflod. Har vore livredd, men på ul så har dei ikke sitt noe tegn til at det skal vær noe gale. Fekk litt rødt her en gang, for til legen og da hørte legen at hjerte slo, så det var godt. Har ul den 17jan, så blir spennende å se om det er liv der da. 

men har lest mye på det, og det er mange som har blødninger gjennom svangerskapet der alt går fint! 

så krysser fingrene for deg🤞🏼🤞🏼

Anonymkode: d0141...3b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 29 og har hatt spotting i uke 5 (kom helt plutselig) og uke 7 (etter sex). Begge gangene varte det i 3-7 dager, og den første gangen var legen kjapt ute med å konkludere SA. Betalte selv for UL og alt sto bra til, og gynekologen fant ingen andre grunner til blødning. Det er VELDIG vanlig med litt spotting i uke 4/5 fordi kroppen tror den skal ha mensen....det er en slags gjennomblødning. Så lenge den ikke tar seg opp i mengde så bør dette gå fint. Be legen om å måle HcG over flere dager for å se om det er normal stigning :) Jeg gjorde også det og det var beroligende for meg. Lykke til!

Anonymkode: 17fca...a36

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stod på jobb i uke 10. Begynte å fossblød. Sånn at det rant utover gulvet. Fikk helt sjokk. Ringte lege, kom inn for å ta ultralyd og blødprøve for å måle hcg. 

Har en nydelig gutt på 9 år i dag 🥰

Anonymkode: 8eaea...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...