TuriE Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Hvor lang tid tok det fra din unge kunne stå noen sekunder alene, til den tok sine første skritt?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Mi første gjorde det kjapt. Var omtrent samme dag. Min tredje sto i 4 mnd. 😂 Anonymkode: fb76d...d1a 1
TuriE Skrevet 8. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mi første gjorde det kjapt. Var omtrent samme dag. Min tredje sto i 4 mnd. 😂 Anonymkode: fb76d...d1a Wow! Det var stor forskjell til være søsken. Kult!. Hvor gamle ca var de?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Fra de reiste seg opp selg midt på gulvet (uten støtte) mener du? Mine gjorde det samme dag som de tok sine første skritt. Men før det så reiste de seg og gikk langs møbler, da hendte det at de slapp taket noen sekunder når de ble distrahert av noe. Da satte de seg ned eller støttet seg seg til møbelet igjen så fort de oppdaget at de sto. Holdt på sånn noen mnd. Anonymkode: ecb36...918 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 Gikk stødig og holdt seg med en hånd i noe i måneder og glemte seg innimellom og gikk et og annet steg eller sto stødig uten å gå, men var så forsiktige at de ville helst ha noe å holde i. Var akkurat året når de slapp seg helt og bare gikk. Under to måneder senere klatret de ut av sprinkelsenga…. Anonymkode: 2684f...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå