AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #1 Skrevet 8. januar 2022 Mannen min våknet av at han hadde urinert i senga våres. Dette har aldri skjedd tidligere og vi har vært gift i 12 år, Han er 36 år. Er det normalt? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det. Han ble veldig flau og jeg har ikke pratet noe særlig om det. Er bare litt i sjokk… Anonymkode: 3e526...1ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #2 Skrevet 8. januar 2022 Hadde vel øla for mye da. Anonymkode: 12b8d...829 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Herregud, stakkars. Du er i sjokk? Det kan jo skje hvem som helst. Ikke rart han blir flau når du oppfører deg sånn. Du burde jo støtte han! Anonymkode: 5c3b6...f95 27
Gjest Gratinara Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 Hvor gammel er han? Hadde han drukket mye alkohol? Det kan skje at man tisser på seg ved høyt alkoholinntak. Det kan også være psykisk, en drøm, fortrengte minner, eller bare stress. Har han begynt på noe nye medisiner i det siste? Bør Ikke være noe farlig om det er engastilfelle. Kan også være urinveisinfeksjon, eller at han har drukket mye men fortrengt toalett-trangen? Har han høyere alder og prostataplager? begynnende demens osv. burde man kanskje ta en tur til legen?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen min våknet av at han hadde urinert i senga våres. Dette har aldri skjedd tidligere og vi har vært gift i 12 år, Han er 36 år. Er det normalt? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det. Han ble veldig flau og jeg har ikke pratet noe særlig om det. Er bare litt i sjokk… Anonymkode: 3e526...1ba Her må du jo støtte han. Han gjør jo ikke slik med vilje. Han var nok uheldig. Det er en ting dere aldri trenger å prate om igjen. Å du sier det selvsagt ikke til noen. Anonymkode: 47e0f...036 11
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 Altså.. det kan skje. Har skjedd en gang her også da jeg var i halvsvima rett før jeg våknet og drømte at jeg satt på do. Anonymkode: 88f07...f5e 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Han er 36 år. Går ikke på noen medisiner og hadde drukket 1 øl før han la seg. Han har problemer med å sovne hvis han ikke får tømt seg, så han er alltid innom klosset 1-2 ganger før han sovner. Dette har han gjort i flere i år, har alltid tenkt det var psykisk at han ikke klarer å holde på urinen. Han må få ut minste dråpe urin før han får sovnet. Anonymkode: 3e526...1ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her må du jo støtte han. Han gjør jo ikke slik med vilje. Han var nok uheldig. Det er en ting dere aldri trenger å prate om igjen. Å du sier det selvsagt ikke til noen. Anonymkode: 47e0f...036 Jeg kommer selvsagt ikke til å si noe til noen som helst. Ser det kom ut litt feil, jeg skrev at jeg ikke har prater noe særlig om det i etterkant. Dette er fordi jeg merket at han ble flau. Det at jeg er sjokkert har jeg ikke sagt til han. Det er mer det at jeg er bekymret og lurer på om dette er normalt! Jeg har vært som normal rundt han og vi har hatt det hyggelig i dag, vi hadde samleie før han la seg. Det virker som han ikke tenker noe særlig på det nå lenger. Anonymkode: 3e526...1ba 1
Gjest Gratinara Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kommer selvsagt ikke til å si noe til noen som helst. Ser det kom ut litt feil, jeg skrev at jeg ikke har prater noe særlig om det i etterkant. Dette er fordi jeg merket at han ble flau. Det at jeg er sjokkert har jeg ikke sagt til han. Det er mer det at jeg er bekymret og lurer på om dette er normalt! Jeg har vært som normal rundt han og vi har hatt det hyggelig i dag, vi hadde samleie før han la seg. Det virker som han ikke tenker noe særlig på det nå lenger. Anonymkode: 3e526...1ba Da får du se på det som et engangstilfelle.. Er sikkert bare stress eller noe.. Støtt han mye imorgen tidlig, vask lakenene diskret, påpek at det kan skje alle. Ikke nevn det etter det. Tenk hvor flau du hadde vært om det hadde skjedd deg.. Om det skjer flere ganger er det derimot grunn til bekymring
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Mye rart en skal dele på KG. Skjerp deg! Anonymkode: 626ce...19c 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Husk at problemer som dette KAN være relatert til f.eks prostata. Ville kanskje snakket med han om å få en prostatasjekk, bare for å være sikker? Han er jo i rette alderen til å få sin første, om han ikke har gjort det før. Anonymkode: 1a8be...6d9 3
Gjest Adobyen Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Jeg håper at han går til jevnlige/årlige kontroller hos lege. Fastlegen pleier alltid å spørre oss menn om slikt, for det kan ha mange årsaker. Vanlig er det med prostata og blæretrøbbel. Om det er en engangshendelse så trenger det ikke å være noe, men det kan være alvorlig.
ryzorwarlock Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 Om man drømmer at man sitter på do, eller tisser i drømmen så kan det foresake at det skjer i virkeligheten også. Eller om man er ekstremt tissetrengt, så kan det gå automatisk. Synes det er dumt du gjør en står sak ut av dette, synes synd i han pågrunn av at du får det til å høres ut som en flau greier. 3
Gjest Adobyen Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 ryzorwarlock skrev (2 minutter siden): Om man drømmer at man sitter på do, eller tisser i drømmen så kan det foresake at det skjer i virkeligheten også. Eller om man er ekstremt tissetrengt, så kan det gå automatisk. Synes det er dumt du gjør en står sak ut av dette, synes synd i han pågrunn av at du får det til å høres ut som en flau greier. Sånt er en flau greie for den som har tisset seg ut i senga ja, ikke for henne som skriver her, det er ikke hennes skyld at han føler seg flau. Det er naturlig å bli flau om man er uheldig både den ene og den andre veien, men det er jo unødvendig. Folk er litt sjenerte av seg når det kommer til sånt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 Om det bare var en gang tror jeg ikke du skal tenke for mye på det, uhell kan skje. Minner meg om at for en ukes tid siden kom mannen min springende inn på toalettet og det var like før, han hadde visst drømt at han tisset 🤣 Anonymkode: 80da8...bde 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 Psykisk stress eller prostatakreft? Anonymkode: 5c7ea...b0f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 Det gjorde eksen til mamma også, men han var i 60-åra. Drakk seg så dritings at han ikke hadde kontroll. Dreit og pissa på seg. Han drakk mye fordi han var deprimert, ikke at det er en unnskyldning. Håper dette var et engangstilfelle. Han får vaske opp sjæl. Anonymkode: bb378...092
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mannen min våknet av at han hadde urinert i senga våres. Dette har aldri skjedd tidligere og vi har vært gift i 12 år, Han er 36 år. Er det normalt? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det. Han ble veldig flau og jeg har ikke pratet noe særlig om det. Er bare litt i sjokk… Anonymkode: 3e526...1ba I sjokk faktisk.. Hjelpes! Anonymkode: dbb2b...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 Det har skjedd meg også, jeg er kvinne. Tenker det er noe som kan skje alle en eller annen gang i livet. Anonymkode: 9b710...658 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mannen min våknet av at han hadde urinert i senga våres. Dette har aldri skjedd tidligere og vi har vært gift i 12 år, Han er 36 år. Er det normalt? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det. Han ble veldig flau og jeg har ikke pratet noe særlig om det. Er bare litt i sjokk… Anonymkode: 3e526...1ba Er du samme ts som den venninnen som fikk inn i stua og så mannen til venninnen din tisse på seg. "? Jeg vet ikke hva jeg skal tenke om det. Han ble veldig flau og jeg har ikke pratet noe særlig om det. Er bare litt i sjokk" Det er så og si samme innlegg! Anonymkode: 6fc44...321 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå