Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg har gjort det. Eller rettere sagt at pus greide å vippe opp katteluka, den sto innstilt på inn til de store kattene, og så fant den lille ut at den kunne vente til vinden sto på der, så blåste den litt opp. Da satte katten poten i og vippet opp luka, og gikk ut. Den gikk ikke langt første gangen den gjorde det, satt bare på trappa.

Så gjorde den det flere ganger, men katten holdt seg bare rundt huset, klatrer litt i kirsebærtreet og løp omkring rundt i hagen. Etterhvert gikk den til naboen, som har hage inntil vår hage. En av de voksne kattene fulgte med den lille hele tiden, og passet på at den lille ikke gikk for langt. Om den lille prøvde å gå litt lengre enn den store synes var greit, så begynte den store å leke med å løpe og gjøre seg til og da hang den lille med i leken med en gang.

Men det er faktisk første gang i alle årene jeg har hatt katt at noen er blitt sluppet ut før 12 mndr. 

Anonymkode: 6d7b8...09b

Passet på at den lille ikke gikk for langt? Du syntes ikke du her tilegner kattene mer bevissthet enn de faktisk innehar? Eller leser du kattenes tanker så du vet hva slags intensjoner de har til enhver tid?

Anonymkode: 0f027...8b0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor riktignok på landet, men her har kattene gått inn og ut hele livet. Jeg har bare hatt døra åpen, og de har holdt seg rundt huset hele tiden. 

Anonymkode: b6de1...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi slapp henne ut litt etter hun var chippet, vaksinert og sterilisert. Ca 5 mnd. Før det gikk vi med henne i bånd rundt i nabolaget hver dag. Nå er hun ett år. Er aldri borte lenge av gangen og kommer om vi lokker på henne med rasleboks. 
vil tro det er forskjell på rasene hvor tidlig de utvikler stedsans? Vi har vanlig huskatt, ikke noe rasekatt.De hos dyrlegen sa iallefall at vi fint kunne slippe ut katten etter hun var sterilisert og vaksinert. 

Anonymkode: d61aa...b98

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges, da trådstarter har valgt å endre sitt innlegg.

Chantielle mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...