Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hej! 
Jeg har i 2 måneder datet en fyr som er far. Han er fantastisk på alle mulige måter. Og vi begge nyter hverandres selskap. 

Er det noen som har erfaring innenfor dette? Hvor lang prosess tok det før dere anså dere som kjærester? Og hvornår ble dere introdusert for barnet? :-) Jeg er innforstått med at det nok tar lengre tid å date en som er far, men jeg er alligevel nysgerrig på deres erfaringer på området. 

Anonymkode: 15ceb...936

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler det ikke, sorry 🙈 stas med unger i starten, når du er nyforelska. Men det er ikke lett å komme inn i livet til noen med barn fra før. Veldig mange hensyn som skal tas, du får en eks på kjøpet osv. 

Men lykke til, godt mulig det fungerer topp for deg☺️

Anonymkode: 5ce4b...d3a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Husk at barna alltid kommer først! Jeg og samboeren har begge barn fra før, og vi er begge enige om det ❤️

Du får barna og eksen (heldigvis på avstand) på kjøpet. Og det er selvsagt viktig at du liker barn, ellers bør du velge en barnløs mann 😊

Anonymkode: 140ff...fb2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du vil alltid være nr. 2 på prioriteringslista og får barnesommerferie i stedet for kjærestesommerferie. Da er det viktig å være ekstremt barnekjær som person.

Anonymkode: 09a76...4b9

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heldigvis veldig glad i unger, og ser ikke et problem med at han har unger fra får av. Vi har også snakket om at vi begge vil ha flere barn. ☺️ 

Han er fantastisk på alle mulige måter og er også en god far for sin datter, som smelter mit hjerte. Er det noen som har erfaringer i forhold til hvor lang tid en dating prosess tar når en har barn fra før av? Vi har sett hverandre jevnt over i 2 månender og alt klaffer. Vi ser kun hverandre og har det veldig fint sammen. Men hvornår er det indenfor og spørre inn til veien videre. Jeg er bare redd for at ting kanskje kan skje litt fort når han har et barn han skal tenke på.. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er modig hvis du gir deg ut på det der, ja mange lykkes,men tror flere har måtte gi opp - meg inkludert . Vi var tre voksne i det forholdet jeg var i - meg , han og barnets mor. Det var en fæl tid. Har aldri vært så usikker og frustrert som den gang. Men lykke til:)

Anonymkode: f3e9a...ae2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt var barnet da det ble slutt? Om barnet var under tre år, er det grunn til å være skeptisk. 

Ikke alle fedre er så gode fedre som de liker å gi inntrykk av. 

Anonymkode: d317c...e6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle var barnet var 4 år da jeg kom inn i bildet , ble slutt etter to , jeg prøvde hardt, men da han tok med seg barnemor ( på hans intiativ) og barn på kaffi hos foreldrene sine , var det nok. 

Anonymkode: f3e9a...ae2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barnet blir 3 nå i januar. Og var halvandet når det ble slutt med xen. 
Han har henne like mye som mor og gjør alt for at hun skal ha det bra. 😊 Det ble rett og slet slutt mellom dem, da de vokset fra hverandre, de samarbeider fint sammen for at datteren skal ha det så fint som mulig. Det er ikke noe mere dialog enn det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvor gammelt var barnet da det ble slutt? Om barnet var under tre år, er det grunn til å være skeptisk. 

Ikke alle fedre er så gode fedre som de liker å gi inntrykk av. 

Så du mener at det oftest er farens skyld dersom et forhold tar slutt før barnet er tre år? Merkelig fordom.

Anonymkode: a792e...c96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så du mener at det oftest er farens skyld dersom et forhold tar slutt før barnet er tre år? Merkelig fordom.

Anonymkode: a792e...c96

Ja, det skal mye til for at en mor har overskudd til å forlate far så tidlig. Enten har far gått fra mor, ellers så har han vært virkelig ubrukelig og/eller direkte slem. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Barnet blir 3 nå i januar. Og var halvandet når det ble slutt med xen. 
Han har henne like mye som mor og gjør alt for at hun skal ha det bra. 😊 Det ble rett og slet slutt mellom dem, da de vokset fra hverandre, de samarbeider fint sammen for at datteren skal ha det så fint som mulig. Det er ikke noe mere dialog enn det. 

Høres ut som om dette kan bli fint! Heier på deg TS. Men ingen vits i å møte barnet før dere har vært sammen et års tid. Barn må ha stabilitet. Når du lurer på hvor lang tid det tar; mener du hvor lang tid det tar før dere kan definere dere som kjærester? Jeg tenker jo at akkurat det er en samtale som du er nødt til å ta med han du dater. Som regel så er menn enkle når det kommer til dating, og som kvinne så skjønner man fort om mannen er ordentlig interessert eller ikke. 

Anonymkode: 5b437...ba6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kommer langt hvis du er glad i barn og ikke sjalu av type. Man skal så klart sette grenser, men det er kun positivt hvis mor og far har et greit forhold. Her hjemme ( har barn med eks mann) inviterer jeg gjerne inn på en kopp kaffe når han henter barnet etc. ikke det at jeg nødvendigvis må drikke kaffe med han, men synes det er veldig greit ar vi kan ha en fin tone og at barnet ser dette. 
det hadde vært totalt dealbreaker for meg hvis jeg ble vokta over av ny samboer over all kontakt med eksen. Man har barn sammen, barnet kommer først. 
så mitt råd er vent med å bli introdusert til barnet til dere har kjent hverandre lenge, ikke vær sjalu på eksen, da er dere dømt til å mislykkes 

Anonymkode: c7519...426

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en mann med barn, og har eget barn selv,vi har også et felles😆 Jeg er glad i barn og liker liv og røre rundt meg. Ungene våre har smeltet sammen til en søskenflokk som har MYE glede av hverandre, de ringer hverandre i ukene de er fra hverandre, leker sammen på skolen osv. Selvfølgelig er det ikke bare enkelt, du må innse at ungen er førstepri uansett. Hun er liten, og kommer sannsynligvis til å bli glad i deg. Yngste bonusen min var også tre da jeg ble sammen med pappaen. Jeg husker knapt noe annet liv enn at de ungene har vært delvis "mine" 🤣 og er veldig glad for det.

Vi var sammen i ett år, og hang med ungene sammen i helgene, før vi flyttet sammen (jeg måtte flytte 30 min for å få det til, så vi kunne nok ventet enda litt, men min var skolestarter det året, og jeg ville ikke at han skulle måtte bytte skole fordi jeg ville se an forholdet et halvår ekstra. Vi har nok hatt litt flaks, og var sikkert naive som bare kastet oss ut i det, men det gikk fint. Lykke til! 

Anonymkode: 0defe...703

• Liker 3
Skrevet

Ville du som mann datet en dame med unger fra før? NEITAKK!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres ut som om dette kan bli fint! Heier på deg TS. Men ingen vits i å møte barnet før dere har vært sammen et års tid. Barn må ha stabilitet. Når du lurer på hvor lang tid det tar; mener du hvor lang tid det tar før dere kan definere dere som kjærester? Jeg tenker jo at akkurat det er en samtale som du er nødt til å ta med han du dater. Som regel så er menn enkle når det kommer til dating, og som kvinne så skjønner man fort om mannen er ordentlig interessert eller ikke. 

Anonymkode: 5b437...ba6

Ja, eller jeg er bare redd for at jeg skal pushe ham, når han har en datter han skal tenke på iforhold til veien videre. Vi har det veldig fint sammen, og jeg ser absolut for meg det kan bli oss. Tenkte kanskje om noen hadde nogen erfaringer fra området, hvor de har datet en som er far og vet litt hva mennene tenker iforhold til selve dating prosessen. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, eller jeg er bare redd for at jeg skal pushe ham, når han har en datter han skal tenke på iforhold til veien videre. Vi har det veldig fint sammen, og jeg ser absolut for meg det kan bli oss. Tenkte kanskje om noen hadde nogen erfaringer fra området, hvor de har datet en som er far og vet litt hva mennene tenker iforhold til selve dating prosessen. 😅

Dette er jo veldig individuelt. Min mann er impulsiv og trenger ofte at jeg tenker litt for ham🤣 hvis din er av den fornuftige, rolige typen, vil han sikkert ta det litt med ro i starten.. uten at det behøver være negativt. Ha tålmodighet, og kos deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er jo veldig individuelt. Min mann er impulsiv og trenger ofte at jeg tenker litt for ham🤣 hvis din er av den fornuftige, rolige typen, vil han sikkert ta det litt med ro i starten.. uten at det behøver være negativt. Ha tålmodighet, og kos deg.

Ja, han er en rolig type. ☺️ Jeg er bare helt fersk i å date en som har barn, det er jo ikke det samme å date en far end en person uten barn. Men vi har det veldig fint, så jeg skal nok bare ha tolmodighet ☺️ 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg har datet en med to barn og en med flere. 

Anonymkode: 39fc7...2d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere?

Jeg har datet en med to barn og en med flere. 

Anonymkode: 39fc7...2d8

Jeg er 28 og han er 30 ☺️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...