AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Ble du like sterk igjen som du var før? Tok det lang tid, måtte du trene mye? Hva sier mannen din, kjennes det ut som før under samleie? Anonymkode: 4088f...c8e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Ja som før. Etter første ble jeg trangere, men nå veit jeg ikke. Han sier det er bra, men hva skal han si liksom.. 😅 Anonymkode: 36a35...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #3 Skrevet 8. januar 2022 Føler meg nesten trangere. 🙈 Tok 6 måneder og med mye knipeøvelser (minst en gang daglig) og jeg følte meg normal. Nå (1 år senere) har vi faktisk bedre sex enn før. 😊🙏 Anonymkode: 8b7dc...310 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja som før. Etter første ble jeg trangere, men nå veit jeg ikke. Han sier det er bra, men hva skal han si liksom.. 😅 Anonymkode: 36a35...cc3 Hva han skal si? Tja, noen folk gidder ikke pynte på sannheten og sier det rett ut, det er ikke som før 🤷♀️ Anonymkode: 4088f...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Føler meg nesten trangere. 🙈 Tok 6 måneder og med mye knipeøvelser (minst en gang daglig) og jeg følte meg normal. Nå (1 år senere) har vi faktisk bedre sex enn før. 😊🙏 Anonymkode: 8b7dc...310 Heldig og flink du! Hvordan trente du? Jeg trener men mannen merker ingen forskjell foreløpig Ups, snek seg med et ekstra spørsmålstegn i overskrifta😅 Anonymkode: 4088f...c8e 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 På tross v knipeøvelser, så ble muskulaturen noe helt annet etter fødsel. Har født et barn. Er mye videre der nede.. Anonymkode: b8e6e...6d5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På tross v knipeøvelser, så ble muskulaturen noe helt annet etter fødsel. Har født et barn. Er mye videre der nede.. Anonymkode: b8e6e...6d5 Uff Det er så kjipt! Anonymkode: 4088f...c8e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 Merker ingen forskjell. Kanskje et snev av at det er like før jeg lekker litt dersom jeg hopper eller har en kraftig nys. Men kun om jeg allerede må en del tisse. Så vet å forebygge det. Men har samtidig blitt alt for obs på å kjenne etter slikt. Så mulig det var slik før også men at jeg ikke hadde bekymringen. Har vært flink med knipeøvelser både før og etter fødselen. Anonymkode: 80e6f...189
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Hos meg er det som før. Ventet med sex osv (fordi jeg var ekstremt sliten og følte meg veldig ulekker) til 8mnd etter fødsel. Hadde knipeøvelser litt hver dag bare. Anonymkode: 95c2d...d30 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 Nesten alle damene på kg svarer at de har blitt trangere etter fødsel😂 Dere har ploppet en svær vannmelon. Dere har ikke blitt trangere 😂 Mennene sier ikke noe fordi det er bedre med vid mus enn ingen mus. Anonymkode: e8dbf...95d 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nesten alle damene på kg svarer at de har blitt trangere etter fødsel😂 Dere har ploppet en svær vannmelon. Dere har ikke blitt trangere 😂 Mennene sier ikke noe fordi det er bedre med vid mus enn ingen mus. Anonymkode: e8dbf...95d Jaha. Så det mannen min sier er det alle andre menn også tenker men ikke tør si? Anonymkode: 4088f...c8e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nesten alle damene på kg svarer at de har blitt trangere etter fødsel😂 Dere har ploppet en svær vannmelon. Dere har ikke blitt trangere 😂 Mennene sier ikke noe fordi det er bedre med vid mus enn ingen mus. Anonymkode: e8dbf...95d Merk at det jeg egentlig spør om er knipestyrke, ikke tranghet. Anonymkode: 4088f...c8e 3
Gjest bienvilleparish Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nesten alle damene på kg svarer at de har blitt trangere etter fødsel😂 Dere har ploppet en svær vannmelon. Dere har ikke blitt trangere 😂 Mennene sier ikke noe fordi det er bedre med vid mus enn ingen mus. Anonymkode: e8dbf...95d Ja, tror faktisk ingenting på det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #14 Skrevet 9. januar 2022 Noen flere erfaringer? Anonymkode: 4088f...c8e
Gjest bienvilleparish Skrevet 9. januar 2022 #15 Skrevet 9. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen flere erfaringer? Anonymkode: 4088f...c8e Min ble ikke som før. Muskelen er dårlig selv etter knipeøvelser. Gynekolog og typen sier jeg er normal. Ble ikke trangere hvertfall. Gikk vel heller fra trang til normal. Gruer meg til neste fødsel, redd det blir større endringer. Endret 9. januar 2022 av bienvilleparish
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #16 Skrevet 9. januar 2022 On 1/8/2022 at 12:20 PM, AnonymBruker said: Nesten alle damene på kg svarer at de har blitt trangere etter fødsel😂 Dere har ploppet en svær vannmelon. Dere har ikke blitt trangere 😂 Mennene sier ikke noe fordi det er bedre med vid mus enn ingen mus. Anonymkode: e8dbf...95d Jeg vet ikke noe om dette, men kanskje de blir sydd så de oppleves trangere i åpningen? Eventuelt også lenger inn hvis de sprakk oppover? Og at de for første gang tar bekkenbunnsøvelser ordentlig eller i det hele tatt? Jeg aner ikke noe om det her altså. Anonymkode: 83b2c...f01 2
Kakaoen Skrevet 9. januar 2022 #18 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er ikke som før. Men altså, det kommer jo med prisen av å få barn. Nå husker jeg ikke helt hvordan jeg var før førstemann fordi det er 10 år siden. Etter nr 2 ble jeg nok videre, og det tok lengre tid å trene opp. Hjalp med knip og å trene kjernemusklaturen. Da klarte jeg hoppe på trampoline igjen Mannen klager ikke. Hadde han vært typen til å gjøre det hadde jeg nok ikke villet være med han i utgangspunktet. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #19 Skrevet 9. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.1.2022 den 12.49): Jaha. Så det mannen min sier er det alle andre menn også tenker men ikke tør si? Anonymkode: 4088f...c8e Har mannen sagt til deg at du er vid?? Fy f. Anonymkode: 78c72...ad7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #20 Skrevet 9. januar 2022 Jeg er slapp etter nr 2, føltes trangere etter nr 1,men det er nok pga arr i åpningen som blir følsomme. Nå er det svake muskler, noen er sikkert ikke kontakt med også. Men det hindrer ikke mannen i å komme på to min 🤷🏼♀️ Anonymkode: b6692...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå