yafethaileab11@gma Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Hei. Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l. Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips Endret 7. januar 2022 av yafethaileab11@gma
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 yafethaileab11@gma skrev (7 minutter siden): Hei. Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l. Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de? 35 er jo bare 11 år eldre enn deg , så klart har du sjanse til sex der.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 yafethaileab11@gma skrev (53 minutter siden): Hei. Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l. Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips Damer over 35 gidder ikke sjekke gutter som ikke kan rettskrivning. Anonymkode: c1749...425 16
yafethaileab11@gma Skrevet 7. januar 2022 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2022 7 minutter siden, Curlyme said: Er eldre damer på 35🤣🤣🤣 for meg ja
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Skrevet 8. januar 2022 yafethaileab11@gma skrev (11 minutter siden): for meg ja Jeg vet ikke hvor du skal finne dem. Du sier ikke en gang hvilken by du holder til i. Men når du først finner dem, har jeg to tips: 1. Det første du må gjøre er å passe språket ditt. "Eldre" er en høfligere måte å si "gammel" på, altså 80-90 år og oppover. Ikke bruk det ordet igjen. Hvis du må, presiser; "eldre enn meg". 2. De er ikke kåte til tross for alderen. Noen er kåte på grunn av alderen, og noen har vært det hele tiden. Prøv å tenke på hva respekt vil si i praksis. Forhåpentligvis finner du frem til det før du er like gammel selv. Anonymkode: 7a321...071 29
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #7 Skrevet 8. januar 2022 Til tross for alderen😂😂 Anonymkode: 2ca2b...419 14
Rosa Dartle Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til tross for alderen😂😂 Anonymkode: 2ca2b...419 🤣 6
herzeleid Skrevet 8. januar 2022 #9 Skrevet 8. januar 2022 Interessant å se de som lar seg "trigge" av ordet "eldre", selv når TS presiserer at det brukes relativt til hans egen alder. Åpenbart et tema som vekker følelser. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 De har ikke samlet seg et sted for eldre kåte kvinner som liker å ha sex med guttunger. Så jeg må dessverre si at det er ingen sted man «finner» det. De kan være overalt eller ingen sted. Jeg er mye kåt og er 45. Men jeg hadde aldri hatt sex med guttunger under 35. De tenner meg ikke. Anonymkode: 85873...aff 12
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Interessant å se de som lar seg "trigge" av ordet "eldre", selv når TS presiserer at det brukes relativt til hans egen alder. Åpenbart et tema som vekker følelser. Interessant å se den som stadig søker seg inn i slike tråder for å påpeke at kvinner lar seg påvirke følelsesmessig av temaer som aldring og seksuell attraksjon. Skulle tro at denne selv kanskje slet med tematikken, og prøvde dempe de vonde følelsene ved å tilskrive problemstillingen utelukkende til kvinner. Anonymkode: ea5df...a2c 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 yafethaileab11@gma skrev (11 timer siden): Hei. Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l. Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips Hvor holder du til ? Anonymkode: 07c26...20b
herzeleid Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Interessant å se den som stadig søker seg inn i slike tråder for å påpeke at kvinner lar seg påvirke følelsesmessig av temaer som aldring og seksuell attraksjon. Skulle tro at denne selv kanskje slet med tematikken, og prøvde dempe de vonde følelsene ved å tilskrive problemstillingen utelukkende til kvinner. Anonymkode: ea5df...a2c Great Minds Discuss Ideas. Average Minds Discuss Events. Small Minds Discuss People. 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Interessant å se den som stadig søker seg inn i slike tråder for å påpeke at kvinner lar seg påvirke følelsesmessig av temaer som aldring og seksuell attraksjon. Skulle tro at denne selv kanskje slet med tematikken, og prøvde dempe de vonde følelsene ved å tilskrive problemstillingen utelukkende til kvinner. Anonymkode: ea5df...a2c Hehehe traff spikeren på hodet der😭 enkelte brukere er på her 24/7 bare for å lage kvalme eller komme med irrelevante kommentarer. Anonymkode: 858bc...d0a 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 yafethaileab11@gma skrev (19 timer siden): for meg ja Drittunge. Anonymkode: fef41...023 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 21 hours ago, yafethaileab11@gma said: Hei. Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l. Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips Du finner flere bak kiwi sån rundt kl 14. Anonymkode: d4c12...50f 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 Ikke skriv pls og bruk ett spørsmålstegn. Anonymkode: a00ce...a0b 1
Bos43 Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Curlyme skrev (22 timer siden): Er eldre damer på 35🤣🤣🤣 🤣🤣🤣 2
Curlyme Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 Bos43 skrev (13 minutter siden): 🤣🤣🤣 Følte meg sikkelig gammel nå🤣🤣🤣 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Curlyme skrev (6 minutter siden): Følte meg sikkelig gammel nå🤣🤣🤣 Hva føler vi da når vi er 55 eller 60 år og evt. ikke har tilgang på mann og kuk? 😂 Anonymkode: c65d1...6c5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå