Gå til innhold

nødt hjelp eldre damer(35-60)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l.  Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips

Endret av yafethaileab11@gma
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
yafethaileab11@gma skrev (7 minutter siden):

Hei.

Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l.  Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de?

usa-1777986.jpg

35 er jo bare 11 år eldre enn deg , så klart har du sjanse til sex der.

AnonymBruker
Skrevet
yafethaileab11@gma skrev (53 minutter siden):

Hei.

Jeg er en 24 år gammel gutt som er helt opphengt i å ha sex med en eldre (relativt sett) dame. Dere er sikkert lei av slike henvendelser, men dette er ingen kontaktannonse el.l.  Det jeg tenner på er damer som er kåte, til tross for alderen. Hvor finner jeg disse kvinnene, og har jeg noen mulighet på de????????? pls gi meg tips

Damer over 35 gidder ikke sjekke gutter som ikke kan rettskrivning.

Anonymkode: c1749...425

• Liker 16
Skrevet

Er eldre damer på 35🤣🤣🤣

• Liker 22
Skrevet
7 minutter siden, Curlyme said:

Er eldre damer på 35🤣🤣🤣

for meg ja

AnonymBruker
Skrevet
yafethaileab11@gma skrev (11 minutter siden):

for meg ja

Jeg vet ikke hvor du skal finne dem. Du sier ikke en gang hvilken by du holder til i. Men når du først finner dem, har jeg to tips:

1. Det første du må gjøre er å passe språket ditt. "Eldre" er en høfligere måte å si "gammel" på, altså 80-90 år og oppover. Ikke bruk det ordet igjen. Hvis du må, presiser; "eldre enn meg".

2. De er ikke kåte til tross for alderen. Noen er kåte på grunn av alderen, og noen har vært det hele tiden.

Prøv å tenke på hva respekt vil si i praksis. Forhåpentligvis finner du frem til det før du er like gammel selv.

Anonymkode: 7a321...071

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Til tross for alderen😂😂

Anonymkode: 2ca2b...419

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til tross for alderen😂😂

Anonymkode: 2ca2b...419

🤣

• Liker 6
Skrevet

Interessant å se de som lar seg "trigge" av ordet "eldre", selv når TS presiserer at det brukes relativt til hans egen alder. Åpenbart et tema som vekker følelser. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke samlet seg et sted for eldre kåte kvinner som liker å ha sex med guttunger. Så jeg må dessverre si at det er ingen sted man «finner» det. 
De kan være overalt eller ingen sted. 
Jeg er mye kåt og er 45. Men jeg hadde aldri hatt sex med guttunger under 35.  De tenner meg ikke. 

Anonymkode: 85873...aff

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (1 time siden):

Interessant å se de som lar seg "trigge" av ordet "eldre", selv når TS presiserer at det brukes relativt til hans egen alder. Åpenbart et tema som vekker følelser. 

Interessant å se den som stadig søker seg inn i slike tråder for å påpeke at kvinner lar seg påvirke følelsesmessig av temaer som aldring og seksuell attraksjon. Skulle tro at denne selv kanskje slet med tematikken, og prøvde dempe de vonde følelsene ved å tilskrive problemstillingen utelukkende til kvinner.

Anonymkode: ea5df...a2c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
yafethaileab11@gma skrev (11 timer siden):

Hei.

Hvor holder du til ? 

Anonymkode: 07c26...20b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Interessant å se den som stadig søker seg inn i slike tråder for å påpeke at kvinner lar seg påvirke følelsesmessig av temaer som aldring og seksuell attraksjon. Skulle tro at denne selv kanskje slet med tematikken, og prøvde dempe de vonde følelsene ved å tilskrive problemstillingen utelukkende til kvinner.

Great Minds Discuss Ideas. Average Minds Discuss Events. Small Minds Discuss People.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hehehe traff spikeren på hodet der😭 enkelte brukere er på her 24/7 bare for å lage kvalme eller komme med irrelevante kommentarer.

Anonymkode: 858bc...d0a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
yafethaileab11@gma skrev (19 timer siden):

for meg ja

Drittunge.

Anonymkode: fef41...023

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, yafethaileab11@gma said:

Hei.

Du finner flere bak kiwi sån rundt kl 14.

Anonymkode: d4c12...50f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv pls og bruk ett spørsmålstegn.

Anonymkode: a00ce...a0b

• Liker 1
Skrevet
Curlyme skrev (22 timer siden):

Er eldre damer på 35🤣🤣🤣

🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
Bos43 skrev (13 minutter siden):

🤣🤣🤣

Følte meg sikkelig gammel nå🤣🤣🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Curlyme skrev (6 minutter siden):

Følte meg sikkelig gammel nå🤣🤣🤣

Hva føler vi da når vi er 55 eller 60 år og evt. ikke har tilgang på mann og kuk? 😂

Anonymkode: c65d1...6c5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...