AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Jeg må bare få ut dette da jeg eksploderer av sinne etter samtalen med min onkel. jeg og min mor er på besøk til min onkel akkurat nå i Tyskland. Hele samtalen startet med at min onkel ba min mor om å gå å skifte klær da niplene hennes vistes. Vi er en muslimsk familie, og min onkel er helt ekstrem. Min mor hadde ikke på seg klær som viste noe som helst hud, og hadde en stor løs genser og løs bukse på. Jeg ble sjokkert og sa til min onkel at jeg syntes han overdrev, for det var ingenting galt med det hun hadde på seg og ingenting vistes. Han mente at barna hans lærer å seksualisere kvinnekroppen fra ung alder om foreldrene ikke passer på. Jeg sa til han at jo mer han prøver å skjule kvinnekroppen for sine barn, jo villere blir de i voksen alder når de først får se litt hud og kropp. HAn mente det ikke var sant og begynte diskusjonen sin. Jeg sa blant annet at barna ikke var så kontrollerbar som han ville, og at det blir verre jo mer voldelig han er mot barna. Han slår sine barn på 1 år, 3, 6 og 11. han mente jeg snakket bullshit og at jeg bare er hjernevasket av å bo i europa. At jeg ikke kommer meg noen vei av å ha en slik tankegang. Videre snakket han om hvor flinke hans barn er på å høre etter, gjøre som de skal, er tålmodige etc. Jeg har vært her i 10 dager mens han har vært bortreist, og barna har ikke vært i nærheten av kontrollerbar eller så flink som han skal ha det til. Barna hører ALDRI på mor, kaster ting på Mor, blir aggressive og voldelig, slår hverandre kjempehardt, banner til hverandre og truer med vold om de ikke får viljen sin. jeg vil bare hjem og aldri komme tilbake. Dette er sÅ jævlig. Anonymkode: f00e3...3bf 6
Blueberrymuffin Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Håper dette er et dårlig forsøk på trolletråd. Om dette faktisk er seriøst, så har jeg kun en ting å si: at du orker, jeg hadde aldri orket å ha kontakt med et slikt menneske. Hadde brutt eller minimalisert maks på kontakten her, om jeg hadde hatt et slik familiemedlem. Har rett og slett null toleranse for å omgås mennesker som slår barn. Edit: Enig med bruker under. Ville selvsagt sagt fra til politi, og barnevern (eller om det heter noe annet i Tyskland). Endret 7. januar 2022 av Blueberrymuffin 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Om dette stemmer, må du jo melde fra til politi og barnevern. De har helt greit fungerende slike instanser i Tyskland og lovverket er ganske likt det norske. Anonymkode: 1096a...670 15
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Blueberrymuffin skrev (4 minutter siden): Håper dette er et dårlig forsøk på trolletråd. Om dette faktisk er seriøst, så har jeg kun en ting å si: at du orker, jeg hadde aldri orket å ha kontakt med et slikt menneske. Hadde brutt eller minimalisert maks på kontakten her, om jeg hadde hatt et slik familiemedlem. Det er ikke trolling. Jeg sitter her og er så sint at jeg vurderer og pakke tingene mine og dra i skjul nå på natta. Flyet vårt går på Søndag Anonymkode: f00e3...3bf
Blueberrymuffin Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke trolling. Jeg sitter her og er så sint at jeg vurderer og pakke tingene mine og dra i skjul nå på natta. Flyet vårt går på Søndag Anonymkode: f00e3...3bf Jeg ville ikke ha dratt før jeg hadde meldt fra til politi og riktig instanser. Jeg hadde rett og slett ikke hatt samvittighet til å forlate barn som jeg vet blir slått hos en onkel som jeg vet mishandler dem. Båndene til onkel ville jeg kuttet så fort jeg vet barna blir ivaretatt og tatt hånd om, men frem til det ville jeg taktisk vært tilstede for å forsikre at barna får hjelp. 10
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 Slår en 1-åring? Da er han rimelig kald. Meld ham til politi/barnevern for familievold. Anonymkode: dd43b...1fe 11
candykiss Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Meld fra til politi og bv NÅ! Jeg hadde aldri taklet og hatt samvittighet til å bare satt meg på flyet hjem og vist at disse stakkars barna blir utsatt for vold uten å ha gjort noe med det. Moren blir garantert utsatt for vold hun også. Meld i fra nå å vær sammen med barna og mor inntil du vet de får hjelp fra politi og bv. 7
Zooey Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Klassisk. Barna lærer av faren at vold og aggresjon er greit. For en forferdelig situasjon, TS. Skjønner at det er veldig ubehagelig for dere å være der. Hadde nok vurdert å anmelde til de riktige instansene i Tyskland. Som noen over sier så er det nok stor sjanse for at kona også blir utsatt for vold ettersom onkelen din åpenbart synes vold er en ok løsning... 9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 Zooey skrev (4 minutter siden): Klassisk. Barna lærer av faren at vold og aggresjon er greit. For en forferdelig situasjon, TS. Skjønner at det er veldig ubehagelig for dere å være der. Hadde nok vurdert å anmelde til de riktige instansene i Tyskland. Som noen over sier så er det nok stor sjanse for at kona også blir utsatt for vold ettersom onkelen din åpenbart synes vold er en ok løsning... Jeg skal melde fra. Orker ikke mer. han er sykt flink til å manipulere hele familien til å tro at de er den perfekte familien. Dama blir manipulert. Hun er helt tydelig nedfor. han slår ikke kona, men han har slått en til to ganger fordi han ble så sur på henne. Han er muslim og han er helt på det at kona skal bli respektert fordi det er det som står i koranen. Men barna slår han fritt frem for å displinere de. Han slår ikke de helt uten videre, men om de ikke hører etter eller er ulydige klikker han. Flere har sagt at han er helt koko, men han selv mener at han er helt oppegående og at alle rundt han bare er vantro. Han mener dette livet har ingen verdi, men at etterlivet har ALT å si, og at det er derfor han gjør alt han kan for at både kone og barn skal være perfekte muslimer. Han peker hele tiden på meg og sier jeg ikke har oppnådd noe som helst i livet. Ikke har jeg tro på allah, ikke har jeg tatt førerkortet, ikke har jeg tatt utdanning osv. Alt dette sier han kun fordi jeg prøvde å si at det ikke hjelper å være så voldelig og streng mot barna. Anonymkode: f00e3...3bf 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #10 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal melde fra. Orker ikke mer. han er sykt flink til å manipulere hele familien til å tro at de er den perfekte familien. Dama blir manipulert. Hun er helt tydelig nedfor. han slår ikke kona, men han har slått en til to ganger fordi han ble så sur på henne. Han er muslim og han er helt på det at kona skal bli respektert fordi det er det som står i koranen. Men barna slår han fritt frem for å displinere de. Han slår ikke de helt uten videre, men om de ikke hører etter eller er ulydige klikker han. Flere har sagt at han er helt koko, men han selv mener at han er helt oppegående og at alle rundt han bare er vantro. Han mener dette livet har ingen verdi, men at etterlivet har ALT å si, og at det er derfor han gjør alt han kan for at både kone og barn skal være perfekte muslimer. Han peker hele tiden på meg og sier jeg ikke har oppnådd noe som helst i livet. Ikke har jeg tro på allah, ikke har jeg tatt førerkortet, ikke har jeg tatt utdanning osv. Alt dette sier han kun fordi jeg prøvde å si at det ikke hjelper å være så voldelig og streng mot barna. Anonymkode: f00e3...3bf Men okej du snakker mye om deg selv nå. Du kan vel gjøre noe for å få disse barna i teygge hender,virker som om du ikke tørr å stå imot han. Dette handler ikke om deg,men om de stakkars barna som blir slått. Anonymkode: f5597...2ba 5
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2022 #11 Skrevet 8. januar 2022 Blueberrymuffin skrev (2 timer siden): Håper dette er et dårlig forsøk på trolletråd. Det er det. Jeg gir den 3/10 på Troll-O-Meteret.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #12 Skrevet 8. januar 2022 Intensjonen med tråden blir for dårlig skjult Ts.. Anonymkode: 43cf0...a84 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #13 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må bare få ut dette da jeg eksploderer av sinne etter samtalen med min onkel. jeg og min mor er på besøk til min onkel akkurat nå i Tyskland. Hele samtalen startet med at min onkel ba min mor om å gå å skifte klær da niplene hennes vistes. Vi er en muslimsk familie, og min onkel er helt ekstrem. Min mor hadde ikke på seg klær som viste noe som helst hud, og hadde en stor løs genser og løs bukse på. Jeg ble sjokkert og sa til min onkel at jeg syntes han overdrev, for det var ingenting galt med det hun hadde på seg og ingenting vistes. Han mente at barna hans lærer å seksualisere kvinnekroppen fra ung alder om foreldrene ikke passer på. Jeg sa til han at jo mer han prøver å skjule kvinnekroppen for sine barn, jo villere blir de i voksen alder når de først får se litt hud og kropp. HAn mente det ikke var sant og begynte diskusjonen sin. Jeg sa blant annet at barna ikke var så kontrollerbar som han ville, og at det blir verre jo mer voldelig han er mot barna. Han slår sine barn på 1 år, 3, 6 og 11. han mente jeg snakket bullshit og at jeg bare er hjernevasket av å bo i europa. At jeg ikke kommer meg noen vei av å ha en slik tankegang. Videre snakket han om hvor flinke hans barn er på å høre etter, gjøre som de skal, er tålmodige etc. Jeg har vært her i 10 dager mens han har vært bortreist, og barna har ikke vært i nærheten av kontrollerbar eller så flink som han skal ha det til. Barna hører ALDRI på mor, kaster ting på Mor, blir aggressive og voldelig, slår hverandre kjempehardt, banner til hverandre og truer med vold om de ikke får viljen sin. jeg vil bare hjem og aldri komme tilbake. Dette er sÅ jævlig. Anonymkode: f00e3...3bf Dette er så utrolig trist, det går kaldt igjennom kroppen min når jeg hører om dette. Og barna er jo så små. Dette mp jo stoppes!! Snakker du og din mor om dette? Virker hun redd, eller tør hun å snakke han i mot? Kanskje dere skulle tatt inn på hotell i morgen? Han burde jo bli meldt til politiet der nede, og selvsagt videre til barnevern som allerede nevnt. Han er nok en tilnærmet psykopat kan jeg tenke meg, skummelt... Han er et monster. Jeg har vært i forhold med en slik en, heldigvis ganske kort tid og uten å være gift eller få barn. Men det satte en støkk i meg og mer enn det. Dere må få tak i politiet, enten fra der dere er eller fra Norge. Om dere trenger hjelp til å finne ut av hvordan dere kan gå frem/håndtere det så kan dere søke råd på den norske ambassaden (Berlin), i Hamburg og Berlin finner dere også sjømannskirken, det går an å ringe selv om dere ikke er akkurat der de er. Bare nevner det for å kunne snakke med nordmenn der nede om det føles lettere. Kanskje de kan hjelpe og/eller veilede. Fy f** jeg håper han blir bura inne..!! Anonymkode: a6d4a...b13 1
Jordbærkake34532 Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Jo det ''fungerer'' kanskje nå som barna er små nok til å skremmes, men er ikke mange år til eldste er stor nok til å ta igjen mot han. Nei vold hører ikke hjemme under oppdragelse! Endret 8. januar 2022 av Jordbærkake34532 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 Hvorfor skulle dette være tull? Det er jo typisk konservativ muslim. Det er ikke religionskritikk per se. Anonymkode: aaca4...240 9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Intensjonen med tråden blir for dårlig skjult Ts.. Anonymkode: 43cf0...a84 Blir så irritert. Dette er seriøst ikke en trolletråd! Anonymkode: 9d66f...696
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 Det er nok ingen trolletråd,det er typisk i ekremse muslimske miljøer. Det som irriterer meg her er ts og moren som ser på dette og ikke tørr å gjøre noe pga galen onkelen da skal sette i gang et helvete. Anonymkode: f5597...2ba 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er nok ingen trolletråd,det er typisk i ekremse muslimske miljøer. Det som irriterer meg her er ts og moren som ser på dette og ikke tørr å gjøre noe pga galen onkelen da skal sette i gang et helvete. Anonymkode: f5597...2ba Helt riktig i at dette er normalen i ekstremt muslimsk miljø. Blant annet kan ikke kona gå i t skjorte hjemme fordi barna kan tenke at moren er vulgær. min mor er «vant» med dette da hun også har vokst opp slik og oppdratt oss slik, så jævlig som det høres ut er dette blitt «normalt» for oss. Jeg ble selv slått like mye av min far som det onkelen min gjør Med sine barn, og det har ikke gått bra med noen av oss i voksen alder. Jeg frykter dette kommer også til å skje søskenbarna. Anonymkode: f00e3...3bf 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 Kanskje greit å skille mellom familievold og religion? At mannen har et konservativt religiøs syn er ikke av relevans for å få løst saken og beskyttet mor og barn mot ytterligere vold. Meld fra og sørg for at de får hjelp til å etablere seg vekk fra denne voldelige mannnen. Bryt all kontakt med han. Anonymkode: 0f1f4...906 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Det rette er å anmelde men den er veldig lite sannsynlig at det blir gjort noe som helst fra politiets side siden det gjelder muslimer, tyske myndigheter har like mye berøringsangst når det gjelder problemer med innvandrere som de fleste andre europeiske land. Var en sak fra Tyskland for ikke lenge siden der det var en kommune som hadde etablert asylmottak i nærheten av en skole, det resulterte i at jenter ikke fikk gå i fred på vei til skolen. De ble antastet fysisk og det ble ropt seksuelle tilnærmelser etter de, ble så alvorlig at innbyggerne fikk ordnet folkemøte med kommunen. Den eneste løsningen kommunen hadde var forslaget om at jentene måtte kle seg mer "anstendig" og heller gå omveier for å komme seg på skolen. Anonymkode: 5d42d...509 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå