AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Tok hurtigtest etter instruksjonene som fulgte med, dryppet akkurat fire dråper og ventet i 15 minutter som det sto. Streken på C kom fram, men absolutt ikke noe på T. Negativt svar der altså! Så, bare på tull, dryppet jeg resten av innholdet fra prøven oppi dråperommet på testen. Da ble det i løpet av noen minutter et større område ved/til høyre for der hvor en eventuell T-strek skal komme, svaaakt rødt. Det ser ut som en veldig utflytet og svak bred «strek». Synes på en måte det ser ut som det har blitt for mye væske som har rent utover - og det har det jo sikkert også, ettersom jeg fylte på alt for mye væske etter at testen først var negativ. Men er dette noe som må sjekkes opp nærmere? Kan det tyde på en svakt positiv test?? Eller kan det komme farge kun av for mye væske? Det står at «enhver fargenyanse i testområdet skal vurderes som positiv», men det forutsetter vel at testen er tatt på riktig måte og at fargenyansen har form som en strek akkurat der T’en står, lik formen på C-streken? Tok testen fordi jeg har veldig veldig lite vondt i halsen og er littegrann snørrete, som jeg egentlig har vært av og på lenge. Har ingen kjent nærkontakt. Anonymkode: 19afa...433
neon_sun Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Ganske umulig å vite egentlig. Har du flere tester ville jeg tatt en ny imorgen. Kan det være at det ikke har vært nok væske til å dekke hele testflaten og derfor er det skillet du ser?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Folk må seriøst slutte å kludde med testene. Ta testen etter bruksanvisningen og les av resultatet etter 15-20 minutt. Er den negativ i det tidsrommet så er den negativ. En prøve som ligger lenge, eller sånn som du holdt på med, blir forurenset og gir ugyldige svar - fordi de blir tuklet med OG leses av etter tidsrommet. Anonymkode: ef550...cb5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Ta en pcr du, så slipper du å lure. Evt en ny hurtigtest i morra hvis pcr ikke er mulig. Anonymkode: 0750e...25d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå