Annevenn Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg lurer på en oilskinjakke fra Ellos, og lurer på om noen vet om disse er stor eller små i str? Jeg bruker vanligvis 40/42, men disse finnes i 38/40 og 42/44. Vil ikke ha den så alt for diger, men den må jo kunne knappes igjen. Er veldig usikker på hvilken str. jeg skal ta, er det noen som kan hjelpe? Kanskje noen som har den også? Takker for alle innspill!
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Er det ikke et måleskjema bak i katalogen da? Kanskje det kan hjelpe deg å velge rett størrelse.
Annevenn Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg ringte dem, og eneste målet de hadde var lengde på jakken. Men hvis du Susanne mener de er relativt store, kan jeg kanskje ta sjangsen på den minste....? Hjelp, er sånn i tvil!
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #5 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har jakke fra Ellos både i 46 og i 38. Jeg bruker vanligvis str 40 eller medium. Håpløst med størrelser på Ellos. MEn du kan jo alltids bestille begge to, og returnere den ene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå