Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har det under muskelen, hvordan gikk det? Er så spent på om det lar seg gjøre 100% 😅😊

Anonymkode: bd2d1...f15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Amme tre barn , det gikk fint. Eneste problemet som jeg tror kom av silikonen var da  produksjonen virkelig var i gang , brystene ble sinnsykt harde. Og d var nok ikke d beste med rett sugetak for babyene.så selv med god erfaring , babyn hadde riktig tak,byttet amme stilling osv,så har jeg blitt veldig sår de første ukene.til tider vært så vondt at tårene trillet første minuttene av ammingen.men når melken regulerte seg mer, måltidene ble mer regelmessig og brystene ikle harde som stein.Da var d en fryd!.ammet alle tre til dem var to år.

Anonymkode: 0739b...b93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fungerte helt fint å amme 😊 
Og som mange andre bryster, så ble silikonpuppene slappere etterpå, men sånn er det

Anonymkode: 5c890...8b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ammet 3 barn med silikon og det gikk helt fint. 

Anonymkode: eeaaa...efc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Amme tre barn , det gikk fint. Eneste problemet som jeg tror kom av silikonen var da  produksjonen virkelig var i gang , brystene ble sinnsykt harde. Og d var nok ikke d beste med rett sugetak for babyene.så selv med god erfaring , babyn hadde riktig tak,byttet amme stilling osv,så har jeg blitt veldig sår de første ukene.til tider vært så vondt at tårene trillet første minuttene av ammingen.men når melken regulerte seg mer, måltidene ble mer regelmessig og brystene ikle harde som stein.Da var d en fryd!.ammet alle tre til dem var to år.

Melkespreng med steinharde bryster får man uansett om man har silikon eller ikke, dersom man har god melkeproduksjon.

• Liker 1
Skrevet

Ammet to med silikon under muskelen, og det gikk helt fint. Brystene ble litt slappere etter ammingen, men jeg synes egentlig bare det var fint. Gav brystene en mer naturlig look.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Melkespreng med steinharde bryster får man uansett om man har silikon eller ikke, dersom man har god melkeproduksjon.

Det er jeg fult klar over,men det ble hardt på en annen måte hos meg, i forhold til andre venninner uten silikon (ja,vi klemte å kjente🙈) om d er 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...