AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Datteren min skal egentlig være med familien til bestevenninna på langrennstur i morgen. Nå har lillebroren der blitt nærkontakt, da bestekompisen har fått corona. Broren er ikke i karantene pga de nye reglene. men jeg er litt usikker på om det fremdeles er smart å sende datteren min med på den skituren. Datteren min og bestevenninna går i samme klasse, så ikke redd for at de skal være sammen. Uansett sammen på skolen ol. men er det dumt å utsette henne for det å være i nærheten av broren? Barn glemmer jo fort avstand og kan plutselig stå for nærme hverandre. hva ville dere gjort? han broren har testet neg på hurtigtest nå i 3 dager, men hatt vondt i halsen så vært hjemme fra skolen. Anonymkode: ba609...dda
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Broren er jo med søstra uansett fra før, ser ikke hvor mye forskjell det er på at datteren din også er med han Anonymkode: 68766...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Broren er jo med søstra uansett fra før, ser ikke hvor mye forskjell det er på at datteren din også er med han Anonymkode: 68766...0b1 Da blir jo datteren min nærkontakt hvis han broren plutselig tester pos. ts Anonymkode: ba609...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå