Gå til innhold

Hvilken boblekåpe har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe ny, ønsker gjerne tips. Merke, pris, hvorfor du liker den så godt.

Anonymkode: d663f...6e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Evnt forslag om hvor jeg bør lete;)

Skrevet (endret)

Hvor du skal lete kommer jo helt an på hva du ser etter. Lengde, fyll, prisklasse, stil osv. Jeg fikk denne av hunden ( :ler: ) til jul og er veldig fornøyd. Det er en unisexvariant så den er litt kortere enn damemodellen og det passer meg utmerket fordi den da rekker akkurat ned til kanten på de lange støvlene mine og ikke subber mot leggene når jeg går. Siden den har dunfyll er den veldig varm, men når jeg skal gå ute og subbe med en hund som skal snuse og tisse i evigheter er det nødvendig. Inne på f.eks. et kjøpesenter eller kollektivtransport er den alt for varm. Den er ikke akkurat elegant, men får pluss for solid ytterstoff som tåler hundeklør og mange praktiske lommer med glidelåser som kan åpnes med votter og super hette. I tillegg har den linning inni ermene som går inn i votter/hansker slik at man slipper glippe og ekstra forsterkning innenfor glidelåsen slik at den ikke "kjører seg fast". Romslig rundt skuldre/liv slik at det er god plass til f.eks. en stor genser under. 

Nå vet jeg jo ikke om dette er noe som en gang er i nærheten av det du vil ha, men hunden så på veldig mange før han bestemte seg og jeg kikket ham over skulderen så det kan jo hende at jeg har noen tips hvis du spesifiserer litt mer hva du er ute etter ;) 

Endret av Leo
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mørk grønn fra Cellbes

Screenshot_20220107-211512_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 3b558...849

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror den kosta 750, men full pris er 999,- . Jeg hadde en rabattkode

Anonymkode: 3b558...849

• Liker 1
Skrevet
Leo skrev (15 minutter siden):

Hvor du skal lete kommer jo helt an på hva du ser etter. Lengde, fyll, prisklasse, stil osv. Jeg fikk denne av hunden ( :ler: ) til jul og er veldig fornøyd. Det er en unisexvariant så den er litt kortere enn damemodellen og det passer meg utmerket fordi den da rekker akkurat ned til kanten på de lange støvlene mine og ikke subber mot leggene når jeg går. Siden den har dunfyll er den veldig varm, men når jeg skal gå ute og subbe med en hund som skal snuse og tisse i evigheter er det nødvendig. Inne på f.eks. et kjøpesenter eller kollektivtransport er den alt for varm. Den er ikke akkurat elegant, men får pluss for solid ytterstoff som tåler hundeklør og mange praktiske lommer med glidelåser som kan åpnes med votter og super hette. I tillegg har den linning inni ermene som går inn i votter/hansker slik at man slipper glippe og ekstra forsterkning innenfor glidelåsen slik at den ikke "kjører seg fast". Romslig rundt skuldre/liv slik at det er god plass til f.eks. en stor genser under. 

Nå vet jeg jo ikke om dette er noe som en gang er i nærheten av det du vil ha, men hunden så på veldig mange før han bestemte seg og jeg kikket ham over skulderen så det kan jo hende at jeg har noen tips hvis du spesifiserer litt mer hva du er ute etter ;) 

Søteste hunden! :link: (😂😂😂)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mye av praktiske klær, tur klær og hverdagsyttertøy. Så jeg tenkte mer på en pen og varm kåpe. Har prøvd Holzweiler sine, men de vare veldig oversized og lite feminin. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den her fra Floyd. Veldig fornøyd 🙂 Ikke den aller aller varmeste, men skal jeg være ute i flere timer bruker jeg dunjakken fra Norønna uansett 🙂 Jeg hadde egentlig sett meg ut jakkene fra Holzweiler i år, men veldig lite fint snitt på dem. Så ut som en sumo-bryter i dem. 

Om budsjettet er ubegrenset kan du sjekke ut ubr-jakkene. Den satt veldig fint på meg, men ble for dyr 😅 

Screenshot_20220108_134936.jpg

Anonymkode: c6a5c...7f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Jean Paul. De pleier veldig ofte å ha salg på Match og har det også denne helga, kjøper omtrent alt på salg hos den.

Anonymkode: 56a3a...74a

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil anbefale å sjekke ut Match 🙂 De har mange fine boblekåper. 

AnonymBruker
Skrevet

En jeg arva etter tanta mi 😆 gratis er gull. Gjenbruk er gull. 

Anonymkode: 94013...70c

Skrevet

Luhta parkas, den er visst regntett uten å se ut som en regnfrakk. Kjøpte på halv pris salg i fjor hos Emil. Jeg er kjempefornøyd. 

Anonymkode: 29ec6...33c

Skrevet

Ingen. Syns boblekåper er Harry, stygt og kjerring. Bruker bare ullkåpe. 

Anonymkode: 6331a...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.zalando.no/guess-caterina-jacket-dunkape-frakk-black-gu121u076-q11.html

Har denne, liker veldig godt at den går inn i livet. Jeg er kun 160 cm, så den er en del lenger på meg. God og varm.

Anonymkode: 8cfe9...fd9

Den var fin og nett i fasongen. Ser et par her i tråden som ser ut som man har tredd på seg en dyne. Sikkert godt og varmt, men ikke så estetisk tiltalende! 

Her er min fra Luhta. Utgått modell. 

D5AC7F55-374A-466F-90FA-0B9D2152BFA4.jpeg

Anonymkode: 29ec6...33c

Skrevet

Jeg kjøpte Àhkka på ellos sin lange dunkåpe. Lang er gull, kan sette meg ned på benker uten å bli frossen i røva. Hadde didrikson stella fra før- fort slitt

Anonymkode: 69c46...1ac

Skrevet

Patagonia i mørk gråblå. Elsker den! Skikkelig god og varm.

Anonymkode: 13e05...a5e

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen. Syns boblekåper er Harry, stygt og kjerring. Bruker bare ullkåpe. 

Anonymkode: 6331a...19f

For meg er det viktigere med comfort enn estetikk. Ullkåpe egner seg dårligere i regn, sludd og de laveste kuldegrader.
Jeg synes det er harry å fryse for forfengeligheten. Samme sjanger som ankelsokker og sneakers i kuldegrader

Anonymkode: 7d0f8...02c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...