Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere dummet dere ut med i forhold til andre kollegaer? 

Anonymkode: 22467...828

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dukket opp full på min forrige jobb flere ganger. Hadde et alkoholproblem som jeg nå har fått orden på. Men fy søren så flau jeg er flere år etterpå.. Gikk masse rykter om at jeg gikk på toalettet å drakk (noe jeg gjorde).

Anonymkode: 88996...01a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva har du gjort da siden du trenger andres historier nå? 😉

Anonymkode: 09bdc...196

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde kollegaen min var gravid, og spurte om de venter en liten en. Viste seg at det bare var julekiloer 🙈

Anonymkode: 6aca6...b31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva har du gjort da siden du trenger andres historier nå? 😉

Anonymkode: 09bdc...196

At kollegaen har trodd at jeg har favorisert og flørtet.  Men vedkomne er flørtete selv. At jeg har sagt en ting og gjort en annen ting og dette varte tydeligvis kun i noen dager. 

Har tatt motet til meg og sagt at jeg har sikkert drete meg ut og dette beklager jeg for.

ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Trodde kollegaen min var gravid, og spurte om de venter en liten en. Viste seg at det bare var julekiloer 🙈

Hvordan gikk det etterpå ? 🙈

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At kollegaen har trodd at jeg har favorisert og flørtet.  Men vedkomne er flørtete selv. At jeg har sagt en ting og gjort en annen ting og dette varte tydeligvis kun i noen dager. 

Har tatt motet til meg og sagt at jeg har sikkert drete meg ut og dette beklager jeg for.

ts 

Vedkomne gikk til min sjef og laget bråk for min del så jeg har vært sint. Men nå har jeg sagt unnskyld for at jeg har vært så sint og forklart grunnen så 🤞🏽

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan gikk det etterpå ? 🙈

ts

Prøvde å ro det i land, men det ble pinlig.. har heldigvis ikke sett henne etter det 😓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøvde å ro det i land, men det ble pinlig.. har heldigvis ikke sett henne etter det 😓

Uff ja den ser jeg 😕 Men tenker at alle dummer seg ut innimellom

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 19.56):

de aller, aller fleste har vel opplevd noe dumt en gang i blant? 

er nesten ikke til å unngå.       

Anonymkode: 1f076...c85

AnonymBruker
Skrevet

Slettet alle salgene til samtlige i firmaet for siste måneden. Gikk en kule varmt i hele selskapet da, men folk var utrolig greie og trøstende, og vi fikk ordnet opp. 

Blødde gjennom klærne på jobb. Flaut, men fint håndtert av mine kolleger da også. 

Anonymkode: 13771...005

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 21.23):

🤣😂

Anonymkode: 6fcd9...ae7

AnonymBruker
Skrevet

Kom sånn umiddelbart på at jeg tippet alder på ei, og hun ble blodig fornærmet... Aldri igjen :fnise: Det verste var at jeg syntes jeg var snill, trodde faktisk at hun var eldre enn det jeg sa.

En venninne av meg presterte å spørre en kollega om hun var gravid. Hadde ikke sett henne på en stund, og dama hadde gått mye opp i vekt (kiloene hadde lagt seg rundt magen...).

Anonymkode: 192ca...925

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom sånn umiddelbart på at jeg tippet alder på ei, og hun ble blodig fornærmet... Aldri igjen :fnise: Det verste var at jeg syntes jeg var snill, trodde faktisk at hun var eldre enn det jeg sa.

En venninne av meg presterte å spørre en kollega om hun var gravid. Hadde ikke sett henne på en stund, og dama hadde gått mye opp i vekt (kiloene hadde lagt seg rundt magen...).

Anonymkode: 192ca...925

Sorry at jeg ler 😅

jeg skulle vær snill av meg mot en kollega. Men dette blei oppfattet som favorisering og flørting 😫🙎‍♀️
Han gikk til min sjef istedenfor å snakke med meg sånn at jeg fikk bråk 👀😣
Men han er flørtete selv 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry at jeg ler 😅

jeg skulle vær snill av meg mot en kollega. Men dette blei oppfattet som favorisering og flørting 😫🙎‍♀️
Han gikk til min sjef istedenfor å snakke med meg sånn at jeg fikk bråk 👀😣
Men han er flørtete selv 🤷‍♀️

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...