AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Del Skrevet 7. januar 2022 Har en gutt på 3 år og 8 måneder som er ekstrem på å kaste ting rundt seg. Åpner han en yoghurt med kork på, går den i gulvet rett etterpå. Pusser han tenner, går tannbørsten i gulvet når han er ferdig. Og tidligere i dag spilte vi brettspill med mange brikker - brikkene lå esken uten lokk, denne også kastet han plutselig i gulvet så alle brikkene føk utover gulvet. Han gjør det ikke i sinne, han gjør det bare fordi… jeg vet ærlig talt ikke. Dette begynner å bli veldig irriterende, jeg trodde helt ærlig denne oppførselen skulle avtatt ved denne alderen? Eller er det normalt? Skjønner at en 1-2-åring holder på sånn, men en som nærmer seg 4? Anonymkode: 3b0af...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg vet ikke hvor normalt det er, men min på 4 gjør det samme. Jeg tror han bare glemmer seg, for han plukker alltid opp etter seg ved påminnelse. Anonymkode: ecaf6...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke hvor normalt det er, men min på 4 gjør det samme. Jeg tror han bare glemmer seg, for han plukker alltid opp etter seg ved påminnelse. Anonymkode: ecaf6...7d6 Ok, det gjør ikke min, med mindre jeg sier at jeg vil han skal gjøre det. Da kan han gjøre det, med litt protester. Ts Anonymkode: 3b0af...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #4 Del Skrevet 8. januar 2022 Min gjør det innimellom, men da får hun streng beskjed om å plukke opp etter seg. Så det er ikke så ofte som det var når hun var nærmere 3. Anonymkode: 86cf0...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #5 Del Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg vet ikke hvor normalt det er, men min på 4 gjør det samme. Jeg tror han bare glemmer seg, for han plukker alltid opp etter seg ved påminnelse. Anonymkode: ecaf6...7d6 «Glemmer seg»? En 4åring som bevisst kaster ting i gulvet? De vet vel godt i den alderen at det ikke er lov, og at ting kan bli ødelagt. Anonymkode: 431c8...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #6 Del Skrevet 8. januar 2022 Med tanke på så få svar, tolker jeg det som at det ikke er så normalt? Min gjøre det nesten med en sånn «jeg gjør det fordi jeg ikke bryr meg»-holdning. Er ingen tvil om at han gjør det med vilje hvertfall. Sier alltid fra om at det ikke er fint å kaste ting i gulvet, og at jeg vil han skal plukke opp etter seg. Ts Anonymkode: 3b0af...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå