AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Del Skrevet 7. januar 2022 Hvordan fungerer det egentlig, har innboforsikring hos DNB. Anonymkode: 9232b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Del Skrevet 7. januar 2022 Selvsagt går ikke dette automatisk. Anonymkode: 3a2d6...99f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Del Skrevet 7. januar 2022 Les avtalen du har signert på. Anonymkode: 2366f...4b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Les avtalen du har signert på. Anonymkode: 2366f...4b1 Surpomp. Anonymkode: 9232b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Del Skrevet 7. januar 2022 Skal du kvitte deg med alt innboet ditt? Skal du flytte for å bo i telt, kloster eller på hotell? Anonymkode: 8c0ca...18f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Del Skrevet 7. januar 2022 Innboforsikring er en forsikring på tingene dine og har ingen relevans for hvilken bolig du bor i… Mener du boligforsikring, som gjelder på brann og slikt? Anonymkode: e119d...53e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Del Skrevet 7. januar 2022 Innboforsikring er knyttet til deg som person, og ikke til boligen din. Så uansett hvor du flytter, og om du eier noe innbo eller ikke, så løper forsikringen til du sier den opp. Anonymkode: 3e61b...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skal du kvitte deg med alt innboet ditt? Skal du flytte for å bo i telt, kloster eller på hotell? Anonymkode: 8c0ca...18f Til samboer. Anonymkode: 9232b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Innboforsikring er knyttet til deg som person, og ikke til boligen din. Så uansett hvor du flytter, og om du eier noe innbo eller ikke, så løper forsikringen til du sier den opp. Anonymkode: 3e61b...9d7 Aha okey, jeg flytter til samboer som har innboforsikring der, må jeg inngå en egen forsikring for mine ting der eller går det på samboeren sin? Anonymkode: 9232b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. januar 2022 #10 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg har alltid ringt og sagt i fra at jeg har flyttet og fått ny adresse og skal tegne innbo der jeg bor. De må uansett ha din nye adresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Aha okey, jeg flytter til samboer som har innboforsikring der, må jeg inngå en egen forsikring for mine ting der eller går det på samboeren sin? Anonymkode: 9232b...3ac Så lenge dere er folkeregistrert på samme adresse så dekkes du somregel av hans så lenge han ikke har en studentpakke eller lignende som kun dekker en person. Så det må du nesten snakke med han om. Dere burde uansett ta en felles gjennomgang når dere flytter sammen. Du må si opp innboforsikringen selv når du flytter. Hilsen forsikringsrådgiver Anonymkode: 7b088...d39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #12 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så lenge dere er folkeregistrert på samme adresse så dekkes du somregel av hans så lenge han ikke har en studentpakke eller lignende som kun dekker en person. Så det må du nesten snakke med han om. Dere burde uansett ta en felles gjennomgang når dere flytter sammen. Du må si opp innboforsikringen selv når du flytter. Hilsen forsikringsrådgiver Anonymkode: 7b088...d39 Tusen takk for informasjonen:) Anonymkode: 9232b...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå