Stellia Skrevet 7. januar 2022 #1 Del Skrevet 7. januar 2022 Hvilken vaksine fikk dere på dose 3 og ble dere syke av vaksinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 7. januar 2022 #2 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg fikk Pfizer, alle tre. Ingen bivirkninger ,siste dose kun øm arm. Dose 2 "hjernetåke" dag to og tre og lett hodepine som kom og gikk i noen dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. januar 2022 #3 Del Skrevet 7. januar 2022 Tok Moderna. Ble syk dagen etterpå, men det gikk over utpå kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 7. januar 2022 #4 Del Skrevet 7. januar 2022 Moderna som tredje dose, merket ingenting. Fikk første dose Moderna uten bivirkninger, andre Pfizer med litt vondt i arm andre dag men kunne gjøre alt normalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. januar 2022 #5 Del Skrevet 7. januar 2022 Jeg håper det går greit at jeg kupper tråden her litt i stedet for å lage en helt ny. Jeg hadde fått meg time idag for å få 3. dose, men da jeg kom til lokalet fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få vaksinen før tidligst onsdag i neste uke (dvs om fem dager). Dette fordi man skal ha 20 uker mellom dose 2 og 3, og det hadde ikke gått 20 uker før neste onsdag altså. Jeg må jo bare ta selvkritikk på at jeg ikke hadde fintalt dager før jeg bestilte time, men når jeg først var der så var det irriterende å bli nektet å bli vaksinert fordi det var fem lusne dager igjen. Hvorfor er de så strenge på denne 20-ukers regelen? Er det rent prinsipp, at alle over 45 skal få først, eller er det av helsemessige årsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 7. januar 2022 #6 Del Skrevet 7. januar 2022 Fikk Pfizer de to første, og Moderna i går. Øm arm, litt frostrier i går kveld/natt, ikke feber. Fin form hele veien. Etter begge med Pfizer var jeg redusert et døgn etterpå, slapp, tom og skikkelig intens hodepine. Overrasket over at Moderna gikk så smertefritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 7. januar 2022 #7 Del Skrevet 7. januar 2022 Stellia skrev (3 timer siden): Hvilken vaksine fikk dere på dose 3 og ble dere syke av vaksinen? Astra zeneca dose 1. Pfizer dose 2. Moderna dose 3. Merket ingen verdens ting etter dose 3. var og trente samme kveld. Som sagt, merket ingen ting etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 7. januar 2022 #8 Del Skrevet 7. januar 2022 Ardwinna skrev (4 minutter siden): Jeg håper det går greit at jeg kupper tråden her litt i stedet for å lage en helt ny. Jeg hadde fått meg time idag for å få 3. dose, men da jeg kom til lokalet fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få vaksinen før tidligst onsdag i neste uke (dvs om fem dager). Dette fordi man skal ha 20 uker mellom dose 2 og 3, og det hadde ikke gått 20 uker før neste onsdag altså. Jeg må jo bare ta selvkritikk på at jeg ikke hadde fintalt dager før jeg bestilte time, men når jeg først var der så var det irriterende å bli nektet å bli vaksinert fordi det var fem lusne dager igjen. Hvorfor er de så strenge på denne 20-ukers regelen? Er det rent prinsipp, at alle over 45 skal få først, eller er det av helsemessige årsaker? Det er fordi veiledningen sier 20 uker og de må følge den. 5 dager er lite for deg, men nesten en hel uke i avvik fra veiledningen. De gjør det ikke for å være kjipe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malursk Skrevet 7. januar 2022 #9 Del Skrevet 7. januar 2022 Moderna som 3 dose, pfizer som dose en og to. Stiv i armen en dag, som jeg ble av alle dosene, ellers ingen bivirkninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 7. januar 2022 #10 Del Skrevet 7. januar 2022 3 pfizer (og en moderna som nr 4). Fikk lett feber og hoven lymfeknute under vaksinasjonsarmen, men det var ikke nødvendig å være borte fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anastacia Skrevet 7. januar 2022 #11 Del Skrevet 7. januar 2022 Moderna som dose 1, 2 og 3. Syk etter dose 3, dårlig i nesten 2 døgn med hodepine, frostrier, vondt i kroppen, kvalm og vondt i armen. Veldig trøtt. Men klarte å jobbe litt fra hjemmekontoret. Håper den gjør nytta si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. januar 2022 #12 Del Skrevet 7. januar 2022 ATLAS6 skrev (4 minutter siden): Det er fordi veiledningen sier 20 uker og de må følge den. 5 dager er lite for deg, men nesten en hel uke i avvik fra veiledningen. De gjør det ikke for å være kjipe. Det sier jo fint lite og svarer egentlig ikke på spørsmålet. For å være mer konkret; hvorfor sier veiledningen at det må være nøyaktig 20 uker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 7. januar 2022 #13 Del Skrevet 7. januar 2022 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg