AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Hei. Har et stort dilemma og et frustrert og trist barn så om noen kan hjelpe hadde jeg satt pris på det. Mitt barn sin pappa sitter i varetekt akkurat nå. Er en lang historie men lang historie kort så skjedde det noe mellom han og en nylig ex. Jeg har opplevd å sett mye psykisk vold fra hennes side å tror fra det jeg har fått høre og sett at han fikk et psykisk sammenbrudd å endte opp med å gå løs på henne. Jeg har valgt å holde meg unna saken frem til vi får høre begge sidene av saken. Men fikk vite nå at han egentlig skulle løslates men det ble anket av henne. Har nå et barn som er kjempe lei seg å frustrert som ikke kan snakke med pappaen sin som barnet er veldig knyttet til. Denne exen har skrevet mye til meg om negative ting om far som jeg faktisk kan motsi da jeg har sett mye med egne øyne. Jeg forvarer ikke far i det som har skjedd men kan også se et større bilde. Flere i fars nære krets ønsker å si det de vet til politiet men vi vet ikke hvordan man skal gå frem med dette. Alle kortene må på bordet før en avgjørelse kan tas. Noen som har vert i en lignende situasjon eller som kan en del om retts systemet som kan gi noen råd eller tips? Anonymkode: fe3fe...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå