AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Jeg skal begynne å telle kalorier igjen og tenker å teste ut appen Roede. Mest fordi jeg syns mange av oppskriftene ser gode ut og det blir enklere å logge siden oppskriftene allerede er i appen. Men er den knotete å bruke ellers? Vet den ikke er gratis, og det går fint. Er de fleste matvarer i butikkene registrert i databasen? Noen som vil dele sine erfaringer med appen? Anonymkode: 67fb5...31a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Synes myfitnesspal har en bedre database. Roede har også veldig stiv pris i forhold til hva de tilbyr og viser heller ikke antall gram protein som ødela mye for meg. Anonymkode: ab743...87f
Bokdamen Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Jeg har brukt den i høst og vært hodt fornøyd. Begynte med kurs, men droppet kurset og beholdt appen. Har betalt 450(?) for 6 mnd. Synes den funker bra. Kom raskt inn i den, hadde det meste av varer vi normalt bruker. Man kan lagre måltider man bruker jevnlig, og kopiere fra dagen før. Kan logge aktivitet også for å få en antydning på hva man forbruker (i tillegg til hva man får inn). Jeg har ikke hatt behov for å ha oversikt over eks proteininntak som personen over meg. For meg har det vært en god inngangsport til å «lære meg» kalorier. Kan også logge vekt + mål på app og nettside. Lykke til! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå