Gå til innhold

Erfaringer med Grete Roede appen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne å telle kalorier igjen og tenker å teste ut appen Roede. Mest fordi jeg syns mange av oppskriftene ser gode ut og det blir enklere å logge siden oppskriftene allerede er i appen. 

Men er den knotete å bruke ellers? Vet den ikke er gratis, og det går fint. Er de fleste matvarer i butikkene registrert i databasen? Noen som vil dele sine erfaringer med appen? :) 

Anonymkode: 67fb5...31a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes myfitnesspal har en bedre database. Roede har også veldig stiv pris i forhold til hva de tilbyr og viser heller ikke antall gram protein som ødela mye for meg. 

Anonymkode: ab743...87f

Skrevet

Jeg har brukt den i høst og vært hodt fornøyd. Begynte med kurs, men droppet kurset og beholdt appen. Har betalt 450(?) for 6 mnd. 

Synes den funker bra. Kom raskt inn i den, hadde det meste av varer vi normalt bruker. Man kan lagre måltider man bruker jevnlig, og kopiere fra dagen før. Kan logge aktivitet også for å få en antydning på hva man forbruker (i tillegg til hva man får inn). 

Jeg har ikke hatt behov for å ha oversikt over eks proteininntak som personen over meg. For meg har det vært en god inngangsport til å «lære meg» kalorier. Kan også logge vekt + mål på app og nettside. Lykke til! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...