AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #21 Skrevet 10. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Fletter er fint ja. Liker spesielt den typen som begynner helt framme ved panna og går bak på hver side av hodet for å ende i to stk. bak. Tror det kalles dutch braid, pariserflette, eller noe i den duren. Anonymkode: fcb57...35e Er ikke ofte jeg ser den typen, men når jeg gjør det blir jeg en svak mann. Anonymkode: 9bf43...acb 1
Sydhavskongen Skrevet 10. januar 2022 #22 Skrevet 10. januar 2022 Ser veldig søtt og uskyldig ut, samtidig som man jo tenker på det muligheten for å bruke som håndtak i doggy.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #23 Skrevet 10. januar 2022 Jeg har så kort hår at jeg ikke får det i hestehale, så da må det flettes for å få det bort. Noen ganger ligger ikke håret som jeg ønsker, så da fletter jeg for at det skal se finere ut. Gleder meg til å få langt hår igjen... Flettet mye da det var langt også. Mest fordi det var gøy og jeg var flink til å lage mange ulike fletter. Mye vanskeligere med rufsete sveiser. Anonymkode: 58951...19c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå