Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempevanskelig å kjøpe BH. Bruker str 75B, noen ganger 70B. Selv om jeg ikke har store pupper, synes jeg de tyter ut over BH'en og lager en "pølse" over. Noen som har samme problemet eller som har tips om gode BH'er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du kjøper feil størrelse. Ta deg en tur til en ordentlig undertøysforretning. Der får du hjelp til å finne rett størrelse.

Skrevet

Har samme str. og hadde samme problem. Leste en gang i et blad at det var fordi jeg kjøpte feil str. Tok meg da en tur til en dyr undertøysbutikk.

Pleide kjøpe push-up. Hun som jobba der mente størelsen var riktig, men feilen var at jeg kjøpte bh med halve skåler, mye vattstopping og at jeg ikke strammet stroppene nok. Hun viste meg hvordan den skulle strammes skikkelig, men anbefalte ikke push-up, halve skåler og mye vattering til meg. Ser at det det blir mye finere med en annen modell på meg. Det samme gjelder kanskje for deg og? Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har også hatt problemer med å finne riktig bh. I det siste har jeg kjøpt flere på Lindex. Mulig du kan få noe hjelp der fra de som jobber der. :)

Skrevet

Jeg var innom LaLina for drøyt ett år siden. Kom inn med str 85D og ut med 70E.

Ta deg en tur innom en undertøysforretning. Da slipper du utallige bh'er som du kvier deg for å bruke ute blant folk. ;)

Skrevet

Må nok ta meg en tur i en undertøysforretning ja.

Ryddet i undertøyet forleden og kastet 30(!) BH'er...

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...