Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg var liten så har jeg alltid fått raserianfall. Som regel så blir jeg helt urimelig og knuser noe, men det er ikke så ofte. Hvis jeg har drukket alkohol så havner jeg alltid i slåsskamp. Hvis jeg er stresset så kan jeg få raserianfall.
Jeg blir alt for sint på kjæresten iblant og ber om unnskyldning etterpå, men da ber hun meg om unnskyldning.

Hvordan ber dere som er i forhold hverandre om unnskyldning?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Diddelidott skrev (10 minutter siden):

Fra jeg var liten så har jeg alltid fått raserianfall. Som regel så blir jeg helt urimelig og knuser noe, men det er ikke så ofte. Hvis jeg har drukket alkohol så havner jeg alltid i slåsskamp. Hvis jeg er stresset så kan jeg få raserianfall.
Jeg blir alt for sint på kjæresten iblant og ber om unnskyldning etterpå, men da ber hun meg om unnskyldning.

Hvordan ber dere som er i forhold hverandre om unnskyldning?

Nei,  da tar vi og henter øksa og kyler den rett i veggen ! Da forstår alle at det er greit 👏

Anonymkode: 2bed2...a7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er redd deg TS. Hun sier unnskyld for å roe deg ned. Skaff deg hjelp. Det du driver med er psykisk vold.

Anonymkode: e618a...f61

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi hun er redd deg TS. Hun sier unnskyld for å roe deg ned. Skaff deg hjelp. Det du driver med er psykisk vold.

Anonymkode: e618a...f61

Yup, helt enig.

Du bedriver vold TS!

Det høres ut som om du har bittelitt selvinnsikt, så da ber jeg deg instendig om å begynne i terapi og melde deg opp på sinnemestringskurs.

Og helt ærlig, vurder om du i det hele tatt bør være i et forhold før du har gfått lenge nok i terapi til å ikke behandle andre på den måten.

Det sitter folk på krisesenter på grunn av den oppførselen du har!!

Anonymkode: ecc18...29c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...