AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Jeg synes at Bergen, Trondheim og Fredrikstad er fine byer her i Norge. Ålesund har mye fin natur og kul jugendstil, og Tromsø virker også som en fin by. Bergen har mange kule områder, fin bryggepromenade og mange stilige bygninger i sentrum, Trondheim har Bakklandet, Nidelva, natur og flere sjarmerende bygninger i sentrum, mens Fredrikstad har mye natur og en avslappa atmosfære. Fredrikstad har det beste klimaet av alle disse byene, mens Trondheim er veldig ustabilt igjen. Askim, Elverum, Førde, Stjørdal og Mo I Rana er byer som ikke er særlig innbydende. Ikke noe sjarm i det hele tatt. Tønsberg er nydelig om sommeren, men ellers i året er det ganske dødt der. Drammen har kommet seg de siste årene. Lillehammer har ei koselig gågate og Hamar har en vakker promenade langs elva. Jeg synes det er fint langs brygga i Honningsvåg, men ellers er det ingenting som skjer der. Hvilke byer er det egentlig som sliter mye med narkomiljøer? Jeg har inntrykk av at dette gjelder Trondheim, Oslo, Bergen, Haugesund, og Skien/Porsgrunn. Det er ofte disse byene som blir trukket fram som verstinger. Anonymkode: e4a31...14e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Elsker Kristiansand Anonymkode: d98ea...32a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Oschlo, selvfølgelig. Anonymkode: 52930...4d8 1
Majkin Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Bergen og Stavanger synes jeg er finest av alle byer jeg har besøkt
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 Oslo og Moss. Anonymkode: 6a662...646 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Askim så klart. Anonymkode: 32082...17a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #8 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg synes at Bergen, Trondheim og Fredrikstad er fine byer her i Norge. Ålesund har mye fin natur og kul jugendstil, og Tromsø virker også som en fin by. Bergen har mange kule områder, fin bryggepromenade og mange stilige bygninger i sentrum, Trondheim har Bakklandet, Nidelva, natur og flere sjarmerende bygninger i sentrum, mens Fredrikstad har mye natur og en avslappa atmosfære. Fredrikstad har det beste klimaet av alle disse byene, mens Trondheim er veldig ustabilt igjen. Askim, Elverum, Førde, Stjørdal og Mo I Rana er byer som ikke er særlig innbydende. Ikke noe sjarm i det hele tatt. Tønsberg er nydelig om sommeren, men ellers i året er det ganske dødt der. Drammen har kommet seg de siste årene. Lillehammer har ei koselig gågate og Hamar har en vakker promenade langs elva. Jeg synes det er fint langs brygga i Honningsvåg, men ellers er det ingenting som skjer der. Hvilke byer er det egentlig som sliter mye med narkomiljøer? Jeg har inntrykk av at dette gjelder Trondheim, Oslo, Bergen, Haugesund, og Skien/Porsgrunn. Det er ofte disse byene som blir trukket fram som verstinger. Anonymkode: e4a31...14e Bergen er en vakker by med et livlig sentrum. Anonymkode: d13bf...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå