Gå til innhold

Gleder meg sinnsykt til sjefen er tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I dag har jeg vært på jobb siden 0930. Åpnet og koste meg med å få unna litt. Så får jeg mld fra hun ene om at hun hadde forsovet seg. Vi åpner 10…

Hun spør om jeg kan logge henne på, noe jeg sier nei til, fordi hun skal ikke ha betalt når hun ikke er på jobb. 
Kom så fort du kan sier jeg. Vel klokka ble 1330. Da kommer hun inn, hun skulle jobbe til 1500. Etter at hun har logget seg på så sier hun at hun tar matpause, da hun ikke hadde spist. Jeg sier at vel jeg har vært her siden 0930 og har ikke hatt tid til pause. Ikke hennes problem sier hun- vel vi har pause ubetalt i 30 min. Hun stikker av å handlet mat, som hun da klarte å bli borte 55 min. Så straks klokka ble 1500 var hun ute v døra. Kl 1430 spør jeg henne om det er ok at jeg spiser, men det ble ikke noe av fordi det kom en del kunder. Og vekk var hun. 
Jeg kjenner at jeg ser frem til sjefen er tilbake fra reise , da dette er et gjentagende problem igjennom hele linjen.

måttte bare få it frustrasjon 

Anonymkode: b2e58...b19

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet sjefen om problemet? Hvis ikke, så ville jeg sagt ifra. Hennes oppførsel bør få konsekvenser. Jeg kunne fint ha tatt dette på min kappe, om så hun hadde hatet meg etter at jeg hadde gjort det.

Anonymkode: 9bf59...5fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet sjefen om problemet? Hvis ikke, så ville jeg sagt ifra. Hennes oppførsel bør få konsekvenser. Jeg kunne fint ha tatt dette på min kappe, om så hun hadde hatet meg etter at jeg hadde gjort det.

Anonymkode: 9bf59...5fe

Hun vil se det på påloggingen samt at jeg sendte henne en sms om dette

Anonymkode: b2e58...b19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel ikke rett på pause med mindre hun jobber over 5 timer? 

Anonymkode: a9130...88a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hun har vel ikke rett på pause med mindre hun jobber over 5 timer? 

Anonymkode: a9130...88a

Kan hende de har ekstra gode vilkår pga fagforening. Men tviler litt ja.

Anonymkode: 41678...835

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...