Gå til innhold

Hvordan tenner og tilfredsstiller du din mannlige partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å tenne din mannlige partner og hvordan tilfredsstiller du han? 

Jeg for eksempel vrenger av han skjorta når han minst venter det, kysser han lidenskapelig og går ned på han, sitter på kne og gir han nytelse til han kommer. Så later jeg som om ingenting har skjedd etterpå og fortsetter med det vi holdt på med. Han blir helt fra seg og går konstant rundt kåt og venter på at noe skal skje.   😁  

Anonymkode: c0c12...79a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden ingen svarer på denne tråden tror jeg det er svært få damer som gjør noen som helst innsats for å tilfredsstille mannen sin annet enn å spre bena under dyna med lyset av 1 gang i uka.😅

Anonymkode: 84974...86c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på mannen og hva han liker, tenner på osv. Min taktikk er ofte å forføre og vise meg frem, for å gjøre han lysten på meg. Jeg blir kjempe kåt av å gjøre det og se at han blir vill i blikket og har lyst på meg. Det kan være noe så uskyldig som å bøye meg ned foran han mens jeg er iført en kort morgenkåpe eller nattkjole, kle av meg på en litt mer sensuell måte rett foran han, komme med små berøringer og blikk som "hinter til" hva jeg vil. Liker å leke litt kan man si og de mennene jeg har vært med har elsket dette. Jeg spør aldri om han vil ha sex eller om vi skal ha sex, jeg viser hva jeg vil ved å vise meg frem. :) 

Jeg er også glad i sexy undertøy, snakker om strømpeholdere og strømper, fancy bh-er og lignende. Dette er noe jeg kan ta på meg på starten av dagen under helt vanlige klær, og så i løpet av dagen sende han en melding med bilde og skrive at jeg gleder meg til vi kommer hjem, hva han syns om dette undertøyet, hva han kunne tenke å gjøre med meg osv. Om vi går på kino eller ut å spise og jeg bruker skjørt eller kjole så dropper jeg truse og hvisker det i øret hans når filmen starter eller når middagen er kommet på bordet, hehe. Eventuelt tar jeg bare hånden hans under skjørtet/kjolen slik at han kan få kjenne hva han gjør med meg. ;) 

Ellers er det det vanlige.. Massasje, beføling, kyssing på halsen, intens klining, "tørrpuling" (gni skrittene mot hverandre mens vi kliner, ikke bare forbeholdt tenåringer nei det er jo helt nydelig). Tar jeg initiativ en morgen i senga så legger jeg meg i armkroken hans med beinet hans mellom mitt og gnir meg mot låret hans mens jeg beføler han og koserunker han. Med massasje mener jeg også "intimmassasje" dvs runke og kose med penis, gjerne prostatamassasje og analplay om han liker det. Veldig deilig når han ligger på rygg å kunne stimulere han der bak også, mennene jeg har vært med får syke orgasmer av det og det er så nydelig😍

Anonymkode: d7d28...57f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør så og si ikke noe lenger. Har gitt opp. Pleide å ha det gøy og kunne stå i døra når han kom hjem iført korsett og buttplug og han ble helt vill. Fant på mye kinky greier og mye impulsivt som å ta av meg genseren i bilen, putte hånda i buksa hans på kino og tease han Men lysten hans forsvant etter ett år, og etter ett helt år til med konstant avvisning på hvert forsøk så slutta jeg å prøve. Følte at jeg ikke var tiltrekkende og at jeg bare dreit meg ut.  Hvis forholdet ryker så håper jeg å finne noen som jeg kan være leken med og ha det gøy med igjen slik at sex blir morsomt igjen.

Anonymkode: 80fc1...910

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det kommer an på mannen og hva han liker, tenner på osv. Min taktikk er ofte å forføre og vise meg frem, for å gjøre han lysten på meg. Jeg blir kjempe kåt av å gjøre det og se at han blir vill i blikket og har lyst på meg. Det kan være noe så uskyldig som å bøye meg ned foran han mens jeg er iført en kort morgenkåpe eller nattkjole, kle av meg på en litt mer sensuell måte rett foran han, komme med små berøringer og blikk som "hinter til" hva jeg vil. Liker å leke litt kan man si og de mennene jeg har vært med har elsket dette. Jeg spør aldri om han vil ha sex eller om vi skal ha sex, jeg viser hva jeg vil ved å vise meg frem. :) 

Jeg er også glad i sexy undertøy, snakker om strømpeholdere og strømper, fancy bh-er og lignende. Dette er noe jeg kan ta på meg på starten av dagen under helt vanlige klær, og så i løpet av dagen sende han en melding med bilde og skrive at jeg gleder meg til vi kommer hjem, hva han syns om dette undertøyet, hva han kunne tenke å gjøre med meg osv. Om vi går på kino eller ut å spise og jeg bruker skjørt eller kjole så dropper jeg truse og hvisker det i øret hans når filmen starter eller når middagen er kommet på bordet, hehe. Eventuelt tar jeg bare hånden hans under skjørtet/kjolen slik at han kan få kjenne hva han gjør med meg. ;) 

Ellers er det det vanlige.. Massasje, beføling, kyssing på halsen, intens klining, "tørrpuling" (gni skrittene mot hverandre mens vi kliner, ikke bare forbeholdt tenåringer nei det er jo helt nydelig). Tar jeg initiativ en morgen i senga så legger jeg meg i armkroken hans med beinet hans mellom mitt og gnir meg mot låret hans mens jeg beføler han og koserunker han. Med massasje mener jeg også "intimmassasje" dvs runke og kose med penis, gjerne prostatamassasje og analplay om han liker det. Veldig deilig når han ligger på rygg å kunne stimulere han der bak også, mennene jeg har vært med får syke orgasmer av det og det er så nydelig😍

Anonymkode: d7d28...57f

Wow! 🤩..Nå snakker vi..!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør mye, men må innrømme at jeg ikke gidder så ensidig tilfredsstillelse som hi forteller om. Jeg kan gjerne overraske ham med både bekledning, leketøy og intimmassasje/oral, men jeg er ikke noe tenning- og tømmestasjon for mannen, uten å forvente at jeg selv også får seksuell tilfredsstillelse. 

Sex er noe vi har sammen, ikke noe jeg bare gir ham, uten å forvente noe tilbake. Heldigvis har jeg mann som ikke engang må opplyses om det. Det skjer ikke at jeg gir ham og han ikke sørger for at jeg også får orgasme. Det faller ham ikke inn engang. 

Nå har imidlertid vi vært sammen i 20 år. Lurer på hvor gøy du TS synes dette er i år etter år, uten at han tilfredsstiller deg. Tviler på at lysten til å bare gi, uten å selv få, opprettholdes over tid. 

Anonymkode: 7bcba...78e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

A pick me is a woman that is willing to do anything for male approval. She will embarrass or throw other women under the bus to achieve this goal. The unfortunate thing about a pick me is usually the men they are trying to seek approval from are of poor quality and treat women badly, leaving little real benefit for the pick me.

Anonymkode: 16a56...58c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger bare å møte opp. 

Anonymkode: 718d0...3d2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet eksakt hva han liker at jeg har på av sko, sokker og klær, og han vet også at når jeg tar på dette er jeg klar for sex og kos, så ikke spesielt vanskelig. 

Anonymkode: 0b9ae...72c

Skrevet

Gjør det aller meste for å tilfredsstille han. Sier aldri nei til å prøve nye ting, har sex ofte og spontant. Men nå kjenner vi hverandre såppas godt at vi vet akkurat hvordan å tilfredsstille hverandre:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et ganske ferskt forhold nå, og vi svever fortsatt på en bølge av forelskelse som gjør at vi har sex flere ganger til dagen når vi er sammen. Men det jeg typisk gjør i forhold er: 

- kjøpe sexy undertøy/nattøy og overraske mannen med det

- kle meg i sexy kjoler og høye hæler til en vinkveld hjemme 

- sette på musikk og invitere mannen til langsom dans 

- ta initiativ til sex nye steder, gjerne ute i naturen 

- «sexte» gjennom dagen; det gjør kvelden ekstra bra 😊

- stryke over hele kroppen hans, gi helkroppsmassasje, oralsex osv 

Fortsatt er jeg og kjærestender at et dypt kyss gjør oss ekstremt kåte, men jeg vet av erfaring at det vil avta med tiden. Og da er det viktig å gjøre litt innsats for å holde gnisten ved like tenker jeg 😊

Anonymkode: 947f2...8ab

• Liker 2
Skrevet

Vi har vært i et 5 års forhold og flyttet sammen/gift i et år.!

jeg bruker sexy undertøy med knestrømper, strømpeholder, sexy bh og truse.

Bøyer av og til rumpa foran han, men på en uskyldig måte så han ikke ser hva jeg prøver på🤭 er nettop det som tenner meg, at han får lyst på meg uten at han vet jeg «prøver» 

Sminker meg sexy. Bruker korte klær så han kan se rumpa mi 

Anonymkode: 106d9...a75

Skrevet

Jeg pleier å spørre "Skal vi gå og ha sex?". Han gjør gjerne det samme. Funker fjell.

Vært sammen i seks år og ligger sammen 2-4 ganger i måneden ish. Passer oss perfekt.

Anonymkode: a098d...757

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.1.2022 den 17.04):

Hva gjør du for å tenne din mannlige partner og hvordan tilfredsstiller du han? 

Jeg for eksempel vrenger av han skjorta når han minst venter det, kysser han lidenskapelig og går ned på han, sitter på kne og gir han nytelse til han kommer. Så later jeg som om ingenting har skjedd etterpå og fortsetter med det vi holdt på med. Han blir helt fra seg og går konstant rundt kåt og venter på at noe skal skje.   😁  

Anonymkode: c0c12...79a

Dette er fasiten på hvordan det skal gjøres 🥰

Anonymkode: 84137...d20

Skrevet

Tar på kort skjørt eller kjole eller noe annet avslørende. Bruker ikke truse under, eller tar den av så han kan se det. Så er det bare å gå rundt og la han få et glimt av rumpa eller fitta mi her og der og da går det ikke lenge før jeg får meg en omgang.

• Liker 2
Skrevet
StovnerJune skrev (På 1/10/2022 den 12.34):

Tar på kort skjørt eller kjole eller noe annet avslørende. Bruker ikke truse under, eller tar den av så han kan se det. Så er det bare å gå rundt og la han få et glimt av rumpa eller fitta mi her og der og da går det ikke lenge før jeg får meg en omgang.

😍😍

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 14.14):

Ellers er det det vanlige.. Massasje, beføling, kyssing på halsen, intens klining, "tørrpuling" (gni skrittene mot hverandre mens vi kliner, ikke bare forbeholdt tenåringer nei det er jo helt nydelig).

Tørrpuling er en av mine favoritter også. Gjerne mot et bordhjørne mens jeg ser på, bra signaleffekt 🤩

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det skal svært lite til for at han tenner, så det er ofte nok å bøye meg ned fremfor han uavhengig hva jeg har på meg 😂

Men jeg bruker ofte å bare begynne å beføle han hvis vi ser på tv. Dra ut kuken og suge han . Jeg kan også kle sexy undertøy under klærne og bare la han tilfeldig bare se litt av det uten å si noe. Da blir han helt vill 😍

Også offentlig kan jeg tirre han , klapse litt på rumpen og småterge han , så han vet hva som venter senere.

Skrevet

Jeg får ereksjon bare kona gir meg en klem. Så trur hun har lært seg til at hun ikke trenger å prøve noe særlig.

Det er helt greit for meg. Jeg er kåt på henne døgnet rundt, uansett situasjon. Ikke endret seg på de 9 årene vi har vært sammen.

Kan være plagsom noen ganger til og med. Hvis hun klemmer meg fordi hun er lei seg, for eksempel. Pikken min vet ikke forskjell.

Anonymkode: 6884b...f28

• Liker 4
Skrevet

*Hvordan har dere god sex sammen? 

Hvorfor blir anonyme fora alltid fokusert på hva kvinner skal gjøre for menn? 

Anonymkode: 16a56...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...