Gå til innhold

Er deprimert og trenger tips om hjertevarm, håpefull serie eller film....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger noe å se på på sene kvelder, når jeg ikke får sove og når tankene herjer. Trenger noe koselig og hjertevarmt. Gjerne film. Har Netflix og tv2play. Helst ikke anbefal noe fra andre steder.

Håper noen kan tipse meg om noe koselig. Kan godt være kjærlighet, har ikke kjærlighetssorg. Er deprimert pga dødsfall i familien....

På forhånd takk :) 

Anonymkode: 5dd68...270

AnonymBruker
Skrevet

Seinfeld.

Anonymkode: a527b...732

Skrevet

Nr 1: The untouchables (Netflix, film) 

nr 2: Familien Durrells Greske eventyr (nrk, serie, gi første sesong litt tid pga karakteroppbygging)

nr 3: Pørni (Viaplay) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjem til jul 

Anonymkode: a70eb...dc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kala skrev (2 minutter siden):

nr 2: Familien Durrells Greske eventyr (nrk, serie, gi første sesong litt tid pga karakteroppbygging)

nr 3: Pørni (Viaplay) 

Familien Durell❤️ Går på NRK da.

Anonymkode: 0c6ad...330

• Liker 1
Skrevet
Kala skrev (9 minutter siden):

Ja, den er fantastisk! Men må se den franske versjonen, ikke den amerikanske. 

• Liker 6
Skrevet

Kondolerer ❤️

Sykepleierskolen på tv2 play.

Superstore på Netflix.

AnonymBruker
Skrevet

NRK appen er helt gratis. Se serien "Et sted å høre til" på NRK, en koselig serie som ga meg mye oppmuntring ❤

Anonymkode: fa0a8...bb7

• Liker 12
Skrevet

Her kommer noen av mine favoritter fra Netflix:

After Life - usikker på om den blir rett å anbefale, da den omhandler en mann som er i sorg etter konas dødsfall. Men den er fantastisk fin og hjertevarm. Og morsom. ❤️

Young Royals

Sweet Tooth

Stranger things

Hva jeg lærte av en blekksprut 

Hjem til jul 

Også enig med de som nevner familien durrell. Av andre ting på nrk kan jeg anbefale Sommaren 85 og Rådebank. ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gilmore girls

Anonymkode: 809f0...2ff

Skrevet

Badehotellet på Tv2 play

Downton Abbey på Tv2 play

Et sted å høre til NRK

Den nye Dyrlegen NRK

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutter meg til badehotellet, gilmore girls, hjem til jul og et sted å høre til. Kan også tilføye «the good place» og star trek original series (kjempekoselig syns jeg!) på netflix. After life ville jeg IKKE sett om jeg var deg: jeg syns den var deprimerende. 

Anonymkode: 320af...105

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hjem til jul 

Anonymkode: a70eb...dc6

Skulle til å anbefale denne selv! 

Anonymkode: d7444...8d7

Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Kanskje Virgin river, Chesapeake shores eller Emily in Paris. Litt klissete serier, men jeg liker å se på sånt når humøret ikke er på topp eller jeg har en kjip periode. 

Ellers Love (serie), Like father (film), The Guernsey literary & potato peel pie society (film), En gatekatt ved navn Bob (film), Hemmeligheten: våg å drømme (film). 

Glemte å skrive at alle ligger på Netflix. 

Endret av AprilRyan
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å komme seg ut, være i lag med venner og familie i stedet for å få tankene over på noe annet? 

Anonymkode: 4f745...172

• Liker 1
Skrevet

Definitivt Anne of green gables, eller Anne fra Bjørkely som den heter på norsk. På Netflix. Helt fantastisk idyllisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Human centipede 2

Anonymkode: 6179d...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle tips! 

Jeg har sett mange av disse og det var utrolig mange gode forslag. Elsket Guernsey-filmen! Virgin River, Anne, et sted å høre til... 

Alle er helt i min gate. 

Kan sjekke ut mye av det andre dere nevner her. Bebynte for en tid tilbake på den durrel familien men hoppet av. Litt for kjedelig. Men kanskje jeg skulle gitt den mer tid. 

Vil gjerne ha enda flere tips om mulig. Men dette er midt i blinken. 

Og til deg som nevnte at jeg bør komme meg ut. Joda jeg gjør det også men det er ikke så lett når klokka er 2230 feks og tankene herjer. Da er det fint med en feelgood film. 

Takk igjen til alle! Ts

Anonymkode: 5dd68...270

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke for alle, men jeg liker å se på fine naturfilmer når jeg er lei meg. 

Jeg ser mest på nett-tven til NRK, men Our Planet på Netflix er fin. Tiny creatures ser også søt ut. 

Anonymkode: 6d330...70a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...