AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Hei. jeg slutta på P piller 13des, fikk bortfallsblødning 17des. Hadde samleie 25 des, og fikk slim, eggløsningsmerter, vonde bryster, og mensmurringer dagen etter, og dem fortsatte til 28. Da begynte jeg og lure så da tok jeg en eggløsningtest som viste seg og være negativ. Jaja tenkte jeg da er vel selve eggløsningen ferdig, ellers var det vel noe annet. Jeg er helt ny i gamet da jeg har gått på p piller i 18 år. Mensen har ikke kommet enda, og aner ikke hvordan syklus jeg har. Tok en graviditetstest i ettermiddag som var negativ. No vits i og teste mer? Når kan jeg forvente mensen tro? Håper på seriøse svar Anonymkode: cda12...bd2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Tenker at det da er bare 3 uker siden du blødde en slags «mensen» så kanskje vente en ukes tid å se om mensen dukker opp eller teste igjen. Jeg gikk rett inn i 28-dagers syklus etter jeg sluttet med p-piller etter 12 år Anonymkode: 35bcc...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå