Gå til innhold

Bruker ikke babyer sparkebukse med fot lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nesten ingen steder å finne? Kjøpte en eller to på Barnas Hus, men har ikke sett på andre butikker. Skulle tro det var et praktisk plagg hvor man slipper å styre med sokker og slipper at buksa sklir?

Anonymkode: 801a0...2c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Buksa sklir og føttene dras opp i kroppen. Fryktelig upraktisk. Bruker strømpebukser i stedet. 

Anonymkode: 65e38...11b

• Liker 8
Skrevet

Klassiske sparkebukser finner du nok ikke mye av, men bukse med fot er det da litt utvalg av. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg baby men er gravid så har lest en del på forumet her og andre steder og det virker som at folk ikke synes sparkebukser med fot er praktisk. 

Anonymkode: e8385...0aa

• Liker 2
Skrevet

Jeg har pysj med føtter og felles for de er at foten er liten i forhold til foten til mitt barn. Skal foten passe må jeg opp i størrelse og da ender jeg med at når han sover eller krabber så er ikke foten lengre i beinet på pysen og han kveles nesten fordi beina er oppi kroppen på pysjen. 
samme greia er det med sparkebukser. 

Bruker mye heller strømpebukse til bukser eller sokker til pysj (også fordi han blir sykt varm på natta og da er det fint å kunne ta av sokkene 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt flere sparkebukser. Elsker dem. Har kjøpt sånne man kan åpne i beina, veldig praktisk under bleieskift. Du kan finne flere på feks Zalano. 

Anonymkode: e221d...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Er masse på hennes og Mauritz. 

Anonymkode: 3f1e1...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Polarn har da pleid å ha dette, samt Nøstebarn. De er sånn passelig praktiske siden man slipper at babyen sparker av seg sokkene, men plagg uten fot er nok hakket mer praktisk og har lenger brukstid. 

Anonymkode: acf06...ce1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte det mye til storebror. Kjøpte på HM. Lillebror er tydeligvis uproporsjonal for føttene er alt for små, og da er det ikke noe behagelig for ham. Så da blir det strømpebukse eller bukse med sokker.

Anonymkode: d96d9...f54

AnonymBruker
Skrevet

Ungen min hatet sparkebukse, gråt så fort det kom på. Synd, for vi fikk en del bukser og pysje med fot i gave. 

Anonymkode: da592...dca

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt flere sparkebukser. Elsker dem. Har kjøpt sånne man kan åpne i beina, veldig praktisk under bleieskift. Du kan finne flere på feks Zalano. 

Anonymkode: e221d...3cc

Link?

Anonymkode: 00e51...9b9

Skrevet

Jeg har brukt på begge mine. Sparkjøp (faktisk!) har flere fine ☺️

Skrevet

Hos mine barn har det alltid vært mismatch mellom størrelsene på disse. Fot-delen av sparkebukser er alt for liten i forhold til redten av buksa, og da blir det enten veldig trangt, eller man må opp en størrelse slik at den blir stor ellers... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Foten falt alltid ut av fot-delen så foten var inni buksa, så synes de var veldig upraktiske. 
men de pysjene og tykke dressene med brettefot var helt supre! Kunne brukes over 2-3 str enten med brettefot eller uten å brette. Og de var stramme nok rundt foten til at ikke foten forsvant

Anonymkode: c9639...cd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...