Gå til innhold

Innleggelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem er det du blir truet av TS om du legger deg inn frivillig? Du er aldri svak om du oppsøker hjelp og tar ansvar for egen helse - i dette tilfellet frivillig innleggelse :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han sa at han kontakter politi om jeg ikke kommer neste gang.. så.. flott det. Frivillig blir det jo uansett ikke noenting…

Anonymkode: a4cd8...7dd

Bytt fastlege da. Fastlegen kan vel ikke tvinge deg til og komme på timer? Er du til fare for deg selv eller andre? 

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (11 minutter siden):

Hvem er det du blir truet av TS om du legger deg inn frivillig? Du er aldri svak om du oppsøker hjelp og tar ansvar for egen helse - i dette tilfellet frivillig innleggelse :)

Jeg blir truet av diktatoren. Verre blir det om jeg blir innlagt…

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (2 minutter siden):

Bytt fastlege da. Fastlegen kan vel ikke tvinge deg til og komme på timer? Er du til fare for deg selv eller andre? 

Meg selv, sier legen

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Meg selv, sier legen

Hvorfor mener legen det? Har du sagt at du er det? Har legen rett? 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (4 minutter siden):

Det skal litt til for og bli truet med og bli hentet av politiet. Så hva tror du?

Anonymkode: 2fbc3...2be

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skal litt til for og bli truet med og bli hentet av politiet. Så hva tror du?

Spiller det noen rolle hva jeg tror? Jeg kan ikke tro noe om akkurat denne legen, men hva tror ts? Har ts sagt noe om og avslutte livet feks? 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (11 minutter siden):

Spiller det noen rolle hva jeg tror? Jeg kan ikke tro noe om akkurat denne legen, men hva tror ts? Har ts sagt noe om og avslutte livet feks? 

Nei, det har jeg ikke sagt noe om.

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det har jeg ikke sagt noe om.

Greit, men spørsmålet til deg var hvorfor legen mener det hen mener? Er det uten grunn? Hvis det er uten grunn, så bytt lege og slutt og bekymre deg for politiet. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (3 minutter siden):

Greit, men spørsmålet til deg var hvorfor legen mener det hen mener? Er det uten grunn? Hvis det er uten grunn, så bytt lege og slutt og bekymre deg for politiet. 

Vet ikke hvorfor legen mener det… han sier jeg er syk. Har begynnende psykose. Polititet finner meg uansett om de vil. Så samme hvem lege jeg har egentlig. Alle vil sperre meg inne. Har aldri vært en fare for andre og kommer aldri til å bli det!

AnonymBruker
Skrevet

Til de som svarer TS, Hvorfor gidder dere å bruke tid på slike tråder som dette? 

Slike tråder blir opprettet ukentlig av forskjellige rariteter, ikke en gang har ts tatt de råd hen har fått til etterretning.

Det kommer ikke til å skje denne gangen heller. 

Anonymkode: 283ac...e20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Til de som svarer TS, Hvorfor gidder dere å bruke tid på slike tråder som dette? 

Slike tråder blir opprettet ukentlig av forskjellige rariteter, ikke en gang har ts tatt de råd hen har fått til etterretning.

Det kommer ikke til å skje denne gangen heller. 

Anonymkode: 283ac...e20

Hva er poenget med kg da? Vis empati for andres problemer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt veldig mye dårligere i løpet av helga… bør jeg ringe til legen, selvom jeg er veldig redd? 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har blitt veldig mye dårligere i løpet av helga… bør jeg ringe til legen, selvom jeg er veldig redd? 

Ja, ring legen. Og vær ærlig med legen om hva du er redd for. Det er sånn du får best mulig hjelp.

Anonymkode: 9b143...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ring legen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...