Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig et nytt visakort i posten i dag. Med noe ekstra sikkerhets-greier osv. Er dette noe alle får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på utløpsdatoen p ådet andre kortet ditt. Kommer nytt kort med jevne mellomrom når det andre går ut :)

Skrevet

Takk for svar, men det jeg har fra før går ikke ut før i 2008. Men det stod jeg skulle se bort i fra utløpsdatoen, klippe det jeg har i to og begynne å bruke det nye med en gang. Tror de har gått over til en ny versjon eller noe? Snakket med en venninde som har samme bank. (sparebank 1) og hun hadde også fått dette i posten! Gjør ikke meg noe, for det skulle visstnok være tryggere å handle med osv pluss at det gamle mitt er slitt! Men merkelig at man ikke har fått beskjed eller noe synes jeg. Andre som har fått?

Gjest Violetta
Skrevet
Takk for svar, men det jeg har fra før går ikke ut før i 2008. Men det stod jeg skulle se bort i fra utløpsdatoen, klippe det jeg har i to og begynne å bruke det nye med en gang. Tror de har gått over til en ny versjon eller noe? Snakket med en venninde som har samme bank. (sparebank 1) og hun hadde også fått dette i posten! Gjør ikke meg noe, for det skulle visstnok være tryggere å handle med osv pluss at det gamle mitt er slitt! Men merkelig at man ikke har fått beskjed eller noe synes jeg. Andre som har fått?

Kan du ikke bare ta en telefon til banken og spørre?

Gjest Very Victoria
Skrevet

Du trenger ikke ringe banken, det nye kortet ditt har en chip på fremsiden til venstre som ditt gamle kort ikke hadde. Dette styrker sikkerheten når du bruker kortet. Bare gjør som det stod i brevet, klipp ditt gamle kort i to og begynn å bruke det nye. Koden din er ikke forandret.

Skrevet

Åsså trur jeg sånne nye kort har myyye mer penger på seg :eeeh:

Gjest Violetta
Skrevet
Åsså trur jeg sånne nye kort har myyye mer penger på seg  :eeeh:

Da vil jeg også ha... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...