Barbalala Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Nå ramler virkelig skjelettene ut av skapet. Det viser seg at vi er blitt holdt for narr i to år, og at det reelle antall innlagte er langt lavere enn det som er blitt fortalt. Nesten hver fjerde koronapasient hadde ikke covid-19 som hovedårsak til innleggelsen. https://www.nettavisen.no/nyheter/helsedirektoratet-oppgir-misvisende-innleggelsestall-det-er-alvorlig/s/12-95-3424228142 30
LisbethBerg Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Ikke overrasket. Gledelig å se at journalistene endelig har begynt å gjøre jobben sin. Nakstad kommer til å bli sliten i armene fremover. Ganske tynne bortforklaringer allerede her. 21
Mezzosoprena Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Jeg kjente at dette provoserte meg skikkelig! 16
Egenskap Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 LisbethBerg skrev (1 minutt siden): Ikke overrasket. Gledelig å se at journalistene endelig har begynt å gjøre jobben sin. Nakstad kommer til å bli sliten i armene fremover. Ganske tynne bortforklaringer allerede her. Enig med deg, Lisbeth. 4
Gjest Paramount Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Barbalala skrev (5 timer siden): Nå ramler virkelig skjelettene ut av skapet. Det viser seg at vi er blitt holdt for narr i to år, og at det reelle antall innlagte er langt lavere enn det som er blitt fortalt. Nesten hver fjerde koronapasient hadde ikke covid-19 som hovedårsak til innleggelsen. https://www.nettavisen.no/nyheter/helsedirektoratet-oppgir-misvisende-innleggelsestall-det-er-alvorlig/s/12-95-3424228142 Uansett om dette er riktig eller ikke. Det får ingen konsekvenser. Vi lever i en bløff. Skulle ønske Norge ble delt opp i kantoner som i Sveits. Da kan vi gå og banke på døren og spørre politikerne om hva de holder på med, og de må stå til ansvar for det de holder på med. Noe slikt vil kurere de fleste av de politiske problemene i samfunnet. I dag forsvinner alt i glemsel, det fortjener ikke politikerne, ikke befolkningen heller.
Example Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 Det er virkelig på tide å bytte ut både Nakstad og Guldvåg. Regjeringen må ta tak for å endre helsevesenet. Det kan ikke gjøres med den gjengen der. I Danmark ble dette en skandale. Her på berget vil nok ikke det skje. 15
Gjest Huldretusse Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 Det overrasker meg faktisk ikke i det hele tatt.
Gjest Tutte Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Barbalala skrev (5 timer siden): Nå ramler virkelig skjelettene ut av skapet. Det viser seg at vi er blitt holdt for narr i to år, og at det reelle antall innlagte er langt lavere enn det som er blitt fortalt. Nesten hver fjerde koronapasient hadde ikke covid-19 som hovedårsak til innleggelsen. https://www.nettavisen.no/nyheter/helsedirektoratet-oppgir-misvisende-innleggelsestall-det-er-alvorlig/s/12-95-3424228142 Selvfølgelig. Og sier som jeg har sagt mange ganger før, håper folk får opp øynene snart.
Enda en tulling Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 Det har jo lenge vært kjent at de regner slik i andre land, så det er vel ingen stor overraskelse at det også skjer i Norge, men greit å få det offisielt bekreftet da.... 8
Gjest Paramount Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 Dette kommer på toppen av at de ikke vil oppgi nøyaktige tall over intensivkapasitet på sykehusene. På dette grunnlaget velger de altså å stenge ned Norge. På tide at folket leser Grunnloven, det må være mulig å avsette politikere. Vi har angrefrist på alt i samfunnet, det bør gjelde Stortingsvalg også.
Jegern Puahate Skrevet 7. januar 2022 #11 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Jøsses, nok en gang viser det seg at de virkelighetsfjerne såkalte konspirasjonteoretikerne hadde rett. Tar vi oppstyr, tiltak og hysteri \ innlagte og døde i betraktning ligner dette mer på en juks og fantemi. Om Ola og Kari kan ta en liten pause fra reality-tv og grandis så ser de kanskje hva slags ulumskheter som skjer. Endret 7. januar 2022 av Jegern Puahate 28
lalaB Skrevet 7. januar 2022 #12 Skrevet 7. januar 2022 Paramount skrev (2 timer siden): Dette kommer på toppen av at de ikke vil oppgi nøyaktige tall over intensivkapasitet på sykehusene. På dette grunnlaget velger de altså å stenge ned Norge. På tide at folket leser Grunnloven, det må være mulig å avsette politikere. Vi har angrefrist på alt i samfunnet, det bør gjelde Stortingsvalg også. Men den forrige regjeringen var vel ikke akkurat noe bedre? Finnes det i det hele tatt noen politikere som kan ta noen glupe valg? Alt handler om makt og penger.. 9
Enda en tulling Skrevet 7. januar 2022 #13 Skrevet 7. januar 2022 Jegern Puahate skrev (12 minutter siden): Jøsses, nok en gang viser det seg at de virkelighetsfjerne såkalte konspirasjonteoretikerne hadde rett. Tar vi oppstyr, tiltak og hysteri \ innlagte og døde i betraktning ligner dette mer på en juks og fantemi. Om Ola og Kari kan ta en liten pause fra reality-tv og grandis så ser de kanskje hva slags ulumskheter som skjer. "Fantemi" Bra uttrykk. Aldri hørt det før men vurderer å begynne å ta det i bruk.... 9
LastSummer Skrevet 7. januar 2022 #14 Skrevet 7. januar 2022 Dette har jeg visst "hele tiden". Skjønner ikke at det er nytt for så mange? På pressekonferanser fra sykehuset her i byen har de sagt at de koronasmittede ligger spredt rundt på alle avdelinger der de "hører til". Ergo, han med brukket rygg som tilfeldigvis, gjerne uten symptomer, testet positivt på vei inn på sykehuset, er på lista. Han må jo fortsatt isoleres, og krever noen ressurser, mtp smitte, dersom det er tidlig i forløpet. De fleste korona-innlagte er dog ikke lenger smittsomme, og er mer frie. 19
Tror og ser det Skrevet 7. januar 2022 #15 Skrevet 7. januar 2022 Statistikken andre veien. 8000 har vært innom sykehuset med covid i 2021. Er man over 75 år er det 50% større sjanse for å havne på sykehuset med lårsbensbrudd enn av covid. Det er årlig 35000 tilfeller av kreft. 6000 selvmordforsøk. 10-15000 hjerteinfarkt. Så hvis de virkelig var opptatt av kapasitet på sykehus. Slutt å selge sig, måk og strø bedre, forbudt for å eldre å gå ut med mindre det er bar asfalt. Årlig kreftprøver av alle voksne. Psykisk helse på dagsorden. Hvis sykehusene sprenges av covid må de påby vaksinering/test/pass for å treffe andre mennesker. Enhver litt oppgående person kan begynne å lure om de som styrer er stokk dumme eller om de har en annen agenda. Hvis sykehusene er stappfulle av østeuropeere kan man også enkelt lage en regel på grensen. Vil du inn til Norge og være her må du ha vaksine. 12
GrønnNellik68 Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 Tutte skrev (12 timer siden): Selvfølgelig. Og sier som jeg har sagt mange ganger før, håper folk får opp øynene snart. Jeg som jeg har fått høre hvilken idiot jeg er siste året. Føler seg ikke alene lenger. Bra folk begynner å få av skylappene. Blir spennende å følge med fremover. Den dagen media skifter fokus fra å spre frykt om korona til å begynne å stille litt mer kritiske spørsmål om tiltak står i forhold det helsemessige ser jeg frem til. Og at det blir mer fokus på det egentlige problemet. Sykehuskapasiteten. 16
Adrenalina1 Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 lalaB skrev (8 timer siden): Men den forrige regjeringen var vel ikke akkurat noe bedre? Finnes det i det hele tatt noen politikere som kan ta noen glupe valg? Alt handler om makt og penger.. At det kun handler om makt og penger har jeg visst i åresvis. Jeg stoler ikke ett sekund på myndighetene. De driter i oss velgere. Når skal folk våkne opp? 10
Example Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Med fremtidig høy smitte med omikron, vil dette tallet bare bli høyere. Stadig større andel av befolkningen vil bli smittet, og mange vil oppleve å få påvist korona inne på sykehuset. Dette skjer i Florida nå. Da er det veldig nødvendig at de endrer praksis, slik at befolkningen får et reelt bilde av hvor mange som blir lagt med korona som hovedårsak. Også må media på jobb. Seriøst. 15
Nikitaspin Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 Jegern Puahate skrev (9 timer siden): Jøsses, nok en gang viser det seg at de virkelighetsfjerne såkalte konspirasjonteoretikerne hadde rett. Tar vi oppstyr, tiltak og hysteri \ innlagte og døde i betraktning ligner dette mer på en juks og fantemi. Om Ola og Kari kan ta en liten pause fra reality-tv og grandis så ser de kanskje hva slags ulumskheter som skjer. Nå har kritikk av tiltak, dårlig helsevesen og dårlig håndtering av korona lite med Bill Gates, reptilmennesker og mikrochip i vaksinene å gjøre da. Konspirasjonene har jo heller ødelagt en fornuftig diskusjon. 10
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 Barbalala skrev (19 timer siden): Nå ramler virkelig skjelettene ut av skapet. Det viser seg at vi er blitt holdt for narr i to år, og at det reelle antall innlagte er langt lavere enn det som er blitt fortalt. Nesten hver fjerde koronapasient hadde ikke covid-19 som hovedårsak til innleggelsen. https://www.nettavisen.no/nyheter/helsedirektoratet-oppgir-misvisende-innleggelsestall-det-er-alvorlig/s/12-95-3424228142 Ikke overraskende i det hele tatt at de jukser med innleggelsene. Skremselspropaganda .
Anbefalte innlegg