AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Jeg har hatt mye modningstegn i det siste. Nå har jeg ligget i senga en stund, og merket svake tak som starter i magen-går over i korsryggen-og gir seg. Varer i 30-40 sek. Kommer med 5-7 min mellomrom. Ikke særlig vondt, ser på serie underveis 😛 Anonymkode: ea8c2...892
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 Ja, det kan høres ut som noe som starter. Det kan dog bare være modningsrier som gir seg etterhvert også 🙂 Anonymkode: e3032...9e6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det kan høres ut som noe som starter. Det kan dog bare være modningsrier som gir seg etterhvert også 🙂 Anonymkode: e3032...9e6 Tar alt som et godt tegn Slimproppen tror jeg gikk tidligere idag også. Så noe er vel på gang, om det er modning eller «the real deal» Anonymkode: ea8c2...892
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tar alt som et godt tegn Slimproppen tror jeg gikk tidligere idag også. Så noe er vel på gang, om det er modning eller «the real deal» Anonymkode: ea8c2...892 Æsj, det ga seg når jeg sto på med rydding🥺 Anonymkode: ea8c2...892
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå