Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

S

Endret av Sommer2464
sammenslåing med tilsvarende emne - Rhodiola, mod.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel neppe noen ekte vitner som vil svare eller svare ærlig. Bibelen som JV forsøker iherdig å følge fra A til Å er veldig tydelig på emnet og toleransegrensen er på minus null når det kommer til homofile handlinger🙈Når det kommer til slike ting er det IKKE ok å tenke selv dessverre

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg regner med at de fleste muslimer i Norge er moderne og synes at det er greit men siden det står i Koranen tror jeg? at det er galt spør jeg dere. Vet også godt at homofili er galt ifølge Bibelen men akkurat nå er det muslimer jeg tenker på.

Endret av Sommer2464
Skrevet

Hvorfor graver du i dette i tråd etter tråd når du vet hva svaret er?

• Liker 3
Skrevet
sofiemyr skrev (11 minutter siden):

Hvorfor graver du i dette i tråd etter tråd når du vet hva svaret er?

Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener ex JV.

Skrevet

Du har spurt om kristne, adventister og nå muslimers syn på homofili samtidig som du har fått tydelig svart at både Bibelen og Koranen fordømmer homofile handlinger? Hva mer lurer du på?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Sommer2464 said:

Jeg regner med at de fleste muslimer i Norge er moderne og synes at det er greit men siden det står i Koranen tror jeg? at det er galt spør jeg dere. Vet også godt at homofili er galt ifølge Bibelen men akkurat nå er det muslimer jeg tenker på.

Vi vet ikke at det er galt i følge bibelen nei. Kirken har endret seg til det positive og Kirkerådet ønsker å forby konverteringsterapi rettet mot homofile og transfolk. Det finnes mørkemenn og mørkekvinner i alle aldre i kritne miljøer, men de blir stadig færre.

Anonymkode: d0d4b...44d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi vet ikke at det er galt i følge bibelen nei. Kirken har endret seg til det positive og Kirkerådet ønsker å forby konverteringsterapi rettet mot homofile og transfolk. Det finnes mørkemenn og mørkekvinner i alle aldre i kritne miljøer, men de blir stadig færre.

Anonymkode: d0d4b...44d

Les boken din en gang til - Kirken har for lengst fjernet seg fra det som egentlig står i Bibelen. Kanskje like greit, men Bibelen som den gamle boken den er fordømmer homofile handlinger på lik linje med utroskap og sex utenfor ekteskap

• Liker 1
Skrevet
sofiemyr skrev (7 minutter siden):

Du har spurt om kristne, adventister og nå muslimers syn på homofili samtidig som du har fått tydelig svart at både Bibelen og Koranen fordømmer homofile handlinger? Hva mer lurer du på?

Du får aldri et svar ha ha.

AnonymBruker
Skrevet

Vi moderne muslimer dømmer ikke andres valg selv om det kanskje strider mot vår egen tro. Viktig å respektere hverandre uansett bakgrunn, religion og legning.

Anonymkode: f1fbb...133

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er muslim og skeiv. Null stress med venner, slekt og familie, er heldig. Veit at enkelte miljø har en del fordommer og at mange blir utstøtt fra familien men det samme gjelder enkelte kristne. For mye religion er aldri bra! 

Til alle skeive muslimer: Salaam er en organisasjon for sånne som oss. Håper vi sees! ❤️🏳️‍🌈

Anonymkode: a4d01...92b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke. Folk er folk uavhengig av legning. Men nå er jeg en sekulær muslim og ikke noe særlig praktiserende. Antar at du kan få et litt annet svar av de som er mer religiøse.

Anonymkode: 14044...d15

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er muslim og skeiv. Null stress med venner, slekt og familie, er heldig. Veit at enkelte miljø har en del fordommer og at mange blir utstøtt fra familien men det samme gjelder enkelte kristne. For mye religion er aldri bra! 

Til alle skeive muslimer: Salaam er en organisasjon for sånne som oss. Håper vi sees! ❤️🏳️‍🌈

Vi sees kanskje aldri selv i et land med 5 millioner mennesker er det mange man aldri får møte.

AnonymBruker
Skrevet

Muslimer i Norge tenker det samme som alle andre oppegående mennesker her til lands. I følge Koranen så er det ikke forbudt å bli tiltrukket av samme kjønn,men en kan ikke reagere på de følelsene,typ være i forhold,ha sex. Også tenker jeg at det er viktig å poengtere at en må alltid skille mellom religion og kultur. Muslimer er forskjellige basert på hvor de kommer fra.

Anonymkode: 88936...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Er muslim og lesbisk. 0 Stress :)

Anonymkode: eceb9...bfe

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har også en kompis som er muslim og homofil ❤️ 

Han er ikke helt offisielt ute av skapet enda, men alle vet han er det uansett ;)  

Skrevet (endret)
sofiemyr skrev (26 minutter siden):

Link til at jeg spurte kristne?

Endret av Sommer2464
Skrevet
Sommer2464 skrev (7 minutter siden):

Link til at jeg spurte kristne?

Både adventister og JV følger Bibelen og Kristus som sin frelser og er da pr definisjon som kristne å regne - uansett hva enkelte på liberal fløy av kristenheten måtte mene

AnonymBruker
Skrevet
sofiemyr skrev (36 minutter siden):

Kanskje du bør slette denne du får jo ikke noe ordentlig svar likevel.

Anonymkode: caa6d...3e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, tvert imot blir det flere av oss. Vi reproduserer oss raskere enn ateistene og liberale kristne i DNK og sammen med muslimene som også er i mot homofili er vi godt på vei til å ende opp i flertall i løpet av dette århundret.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da er du ikke muslim, når du går i mot Gud og Koranen med din valgte livsstil.

Anonymkode: 9bac0...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...