AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Må innrømme at det føles rart å se på TV-serier som Seinfeld og tenke at Jerry, George og Kramer var på min alder( midten av 30-årene). Det samme med foreldrene mine. De har jo alltid vært voksne, og jeg er jo bare 10 i hodet fortsatt. Føler egentlig at jeg og mange på min alder ser vesentlig yngre ut enn mange i 30-årene gjorde på 80-tallet og 90-tallet. Anonymkode: 111f3...545 7
parmanoia Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Nei. Men ble dypt sjokkert over å få vite at farbror Melker var 43 år i Vi på Saltkråkan😱 1
Gjest AprilRyan Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Litt. Spesielt om det er serier eller filmer jeg så da jeg var barn eller tenåring. Jeg har selvfølgelig ikke noe eksempel, men har sett serier eller filmer der jeg kanskje på den tiden tenkte på karakterer som de kjipe voksne eller at jeg ikke forstod deres ståsted. Mens nå gjør jeg det. Det er vel naturlig, men litt interessant når jeg opplever det.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 OMG, da er Jerry, George og Kramer YNGRE enn meg!! 🤯 Jeg så nettopp et youtubeklipp fra seinfeld, og jeg synes fortsatt de er veldig mye eldre enn meg. Jeg synes det er rart når det er serier jeg så da de var ferske. Seinfeld så jeg ikke før senere, og der har jeg aldri tenkt over aldren. Men f.eks. Friends og Helene og gutta, de var veldig voksne og kule da jeg var barn/tenåring, men nå er jeg mye eldre enn dem og har fortsatt ikke blitt like voksen som de var. Også så jeg nettopp den Spice Girls dokumentaren. Jeg har alltid sett på Ginger spice som ei gammel tante, men hun var jo bare ei ung jente. Og jeg så på Posh og Beckham som 30+, men de var bare tidlig i 20-årene. Jeg hadde ikke takla all den oppmerksomheten da jeg var 25. Anonymkode: ca80b...34a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 parmanoia skrev (4 timer siden): Nei. Men ble dypt sjokkert over å få vite at farbror Melker var 43 år i Vi på Saltkråkan😱 What?? 😱😱 Nå følte jeg meg uendelig gammel 👵🏻 Anonymkode: d7b46...7af
parmanoia Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): What?? 😱😱 Nå følte jeg meg uendelig gammel 👵🏻 Anonymkode: d7b46...7af Han ser ut ut som han er 60?!? 🤨 1
Gjest Ghostface Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Hva er rart med det? Synes seriene fra den tiden er mye bedre enn det som blir produsert nå.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #9 Skrevet 7. januar 2022 Folk var ikke like krampeaktig opptatt av å virke yngre enn det det var tidligere. Ref damer på 40 som tror de ser ut som de er 25 (de gjør ikke det), menn på 40 som "chiller med gaming" i hoodies. Jeg syns Seinfeld gjengen virker som de er i midten av 30-årene (på en 90-tallsmåte). Anonymkode: 795fe...2ea 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #10 Skrevet 7. januar 2022 parmanoia skrev (4 timer siden): Nei. Men ble dypt sjokkert over å få vite at farbror Melker var 43 år i Vi på Saltkråkan😱 Herregud! Jeg er 43 om 10 år, i mitt hode var farbror melker sånn 190 år i serien eller i alle fall over 60, da 😂 Anonymkode: a901e...67c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #11 Skrevet 7. januar 2022 parmanoia skrev (4 timer siden): Nei. Men ble dypt sjokkert over å få vite at farbror Melker var 43 år i Vi på Saltkråkan😱 Anonymkode: f086c...367 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #12 Skrevet 7. januar 2022 Ghostface skrev (49 minutter siden): Hva er rart med det? Synes seriene fra den tiden er mye bedre enn det som blir produsert nå. Ingen som har sagt noe om at seriene er dårlige? Anonymkode: 6b462...0df 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #13 Skrevet 7. januar 2022 Så Gilmore Girls da jeg var Rorys alder først, og syns Lorelei var veldig barnslig for å være rundt 32 år gammel. Men så så jeg det igjen som 32 åring, og bare "åh... jaha ja.. 32 er vist ikke sååå gammelt likevel" 😂 Anonymkode: 4d61a...e44 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #14 Skrevet 7. januar 2022 Ja. Før har jeg alltid likt romantiske filmer som har high school som en del av sitt tema. Men her om dagen gikk dette lyset som du indirekte nevner opp for meg, at jeg faktisk er gammel nok nå til å kunne jobbe på slike steder. Da mistet det mye av glansen sin, gitt. 😪 Anonymkode: ef1fb...705
neon_sun Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 Jeg har tenkt akkurat det samme når jeg har sett Seinfeld nå 😂 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 Jeg husker Peter i "Den utrolige reisen" som var den eldste av de søsknene. Han var vel noen år eldre enn meg da jeg så filmen de første gangene. Og var jo da den litt mer rolige, smarte og voksne der. En typisk "skolefadder" på en måte. Mens når jeg har sett filmen igjen i ettertid så er han bare en liten guttunge han også på lik linje med de andre søsknene. Anonymkode: a6e5f...19a 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 neon_sun skrev (14 timer siden): Jeg har tenkt akkurat det samme når jeg har sett Seinfeld nå 😂 Anonymkode: 111f3...545 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 Ja har det akkurat sånn. Føler meg ikke voksen i det hele tatt 😭 helt sprøtt å tenke på at jeg nå er mye eldre (midten av 30 åra) enn friends gjengen som jeg så på som voksne/"gamle" da jeg så serien som ung Anonymkode: d0889...b20 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #19 Skrevet 9. januar 2022 Hvor gamle er de i Mot i Brøstet? Jeg nekter å være like gammel som dem! Anonymkode: ca80b...34a 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #20 Skrevet 10. januar 2022 sex and the city! I en av de første sesongene feirer de Carrie sin 35 årsdag. Jeg blir 34 om noen måneder 😄 de ser mye eldre ut(aner ikke hvor gamle skuespillerne var da), og oppfører seg helt annerledes enn jeg og venninnene mine 😅 og Miranda da, som blir partner! Og all ekteskapsfokuset til Charlotte(eller, det er kanskje sånn det er for single, ikke vært singel siden midten av tyveårene! Så fjernt for meg 😄 ). Anonymkode: 7395c...42f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå