AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Hei. Jeg lurte på følgende : jeg har leid lager fra et firma som heter Second space. Da jeg var ferdig med leie så mener de at fordi jeg ikke sa opp før 15. november så må jeg også betale for desember! Når januar kommer så mener de at jeg må betale for denne også da jeg ikke hadde tatt av låsen som fulgte med da jeg leide lagret ! Er det noe jeg kan gjøre ? Tror de har beskyttet seg med at det med lås og innen den 15 står med liten skrift i kontrakten men fremdeles ??? Jeg blir så frustrert. Er det noe lov som beskytter mot slikt? Anonymkode: 3a3d1...7c8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 En lov som beskytter de som ikke gidder lese kontrakter? Nei. Anonymkode: 09c37...e67 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Hvis det står i kontrakten så er dette ditt problem. Du må lese kontrakter! Anonymkode: 073d5...cd7
Pachka Sigaret Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Nei, dessverre. Du signerte kontrakten og må derfor også følge kontrakten du signerte. Anbefaler at du tar dette som en lekse og heretter husker å lese gjennom det viktigste før du signerer avtalen. I avtalen sto det jo at du måtte si opp avtalen og ta av låsen innen den 15. for å kunne si at avtalen har opphørt. Endret 7. januar 2022 av Pachka Sigaret 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå