AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Du som hadde tegn før fødselen.. Hva var dine tegn før fødsel? Noen diffuse tegn? synes slikt som dette er spennende nå som det nærmer seg! Anonymkode: 5c146...1b4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 En sa jeg hadde fødeansikt kvelden før. Jeg så litt fostervann i truseinnlegget noen dager før. Rosa, blankt og vannaktig, men lite. Hadde noen veldig smertefulle modningsrier som varte 2 min hver kvelden før. Fødte 17 dager før termin. Anonymkode: c5561...4f7
GulSitron Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Hadde svake mensmurringer kvelden før og masse kynnere. (Hadde sykt mye kynnere igjennom hele svangerskapet fra uke 17 eller noe) Hadde vært skikkelig giddeslaus i dagene før, lå nesten bare på sofaen og hvilte meg og spiste mat 😅 Våknet den natta av at det knapp inni magen samtidig som jeg fikk ei skikkelig vond rie og merket at det kom noe ut. Løp på badet og satte meg på huk og reiste meg opp igjen og da rant det rosa, klar væske nedover beina mine og på gulvet. Ropte på samboer og han ringte føden for å høre hva vi skulle gjøre videre og da fikk vi beskjed om å være hjemme til det var 5-7min mellom riene. (Siden vannet ikke luktet og ikke var misfarget)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #4 Skrevet 7. januar 2022 Ble strippet av jordmor på sykehuset, slimproppen gikk kvelden etter. Neste dag var kynnerne mistenkelig hyppige og gikk etterhvert over i maserier. Gikk med sånne vonde nesten-rier i halvannet døgn før det endelig tok seg opp og jeg kom i aktiv fødsel. Hun var vel ute ca 8 timer etter det. Anonymkode: b3d41...dc9
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #5 Skrevet 7. januar 2022 Slimproppen min gikk litt for en ukes tid siden. Igår og idag har det kommet mer, med mer farge i seg. Har også mye nedpress og murringer, men ikke noe regelmessig eller ille i det hele tatt. Som lette menstruasjon smerter Kan det kanskje være det er noe i gang? Anonymkode: 5c146...1b4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #6 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Slimproppen min gikk litt for en ukes tid siden. Igår og idag har det kommet mer, med mer farge i seg. Har også mye nedpress og murringer, men ikke noe regelmessig eller ille i det hele tatt. Som lette menstruasjon smerter Kan det kanskje være det er noe i gang? Anonymkode: 5c146...1b4 Da tror jeg du ligger på føden snart, ja 😊 Lykke til! Anonymkode: b87f7...258
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #7 Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tror jeg du ligger på føden snart, ja 😊 Lykke til! Anonymkode: b87f7...258 Håper det! Tusen takk😊 Anonymkode: 5c146...1b4
s0la Skrevet 7. januar 2022 #8 Skrevet 7. januar 2022 Fikk flere kynnere og hadde rieliknende kynnere om natta et par ganger de to-tre siste ukene før fødsel. De kjentes ut som menssmerter og kom i tak, men varte bare i to-tre timer. Slimproppen gikk 11 dager før fødsel. Fikk en blødning 20 minutter før riene startet og vannet gikk ganske like etter, på ettermiddagen. Baby var født morgenen etter. 😄 Skjønte det nærmet seg da slimproppen gikk, for jeg var 39 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå