Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som føler på en lettelse over å være ferdig med jul og nyttår og ha kommet inn i januar eller skulle alle andre ønske at jula varte lenger?

Anonymkode: 4e0a3...057

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke ferdig med jula. Jeg vil ha juletre og julepynt så lenge som mulig, men mulig resten av familien vil hive det ut i helga. Skal prøve å få en siste runde med julebrus og julekaker også i helga. Og alle julelysa over alt er jo så koselig når det er mørkt. 

Anonymkode: cb569...520

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er heldigvis ikke ferdig med jula. Jeg vil ha juletre og julepynt så lenge som mulig, men mulig resten av familien vil hive det ut i helga. Skal prøve å få en siste runde med julebrus og julekaker også i helga. Og alle julelysa over alt er jo så koselig når det er mørkt. 

Anonymkode: cb569...520

Så jula kommer til å vare helt til påske for deg? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Det er en lettelse. Stress og pengesluk er ferdig, sola har snudd å våren er i vente. Den beste tiden

Anonymkode: dcc11...e81

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er en lettelse. Stress og pengesluk er ferdig, sola har snudd å våren er i vente. Den beste tiden

Anonymkode: dcc11...e81

Yes 🙏

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det flere som føler på en lettelse over å være ferdig med jul og nyttår og ha kommet inn i januar eller skulle alle andre ønske at jula varte lenger?

Ja, nå er julestemningen over, og det er godt å komme tilbake til hverdagen. Vil ikke ha jula oppe for lenge heller for litt av det som gjør det ekstra stas er jo nettopp det at det er en veldig begrenset tid det gjelder. Og lys kan man jo ha oppe uten at det er adventsstake eller julestjerne. Det kaller jeg vinterstemning jeg. Har lys på verandaen og et par litt store hjerter med lys i som kan henge i vindu istedet for julestjerna. 🙂 pepperkaker og julebrus kan det jo hende dukker opp i blant så lenge det er tilgjengelig i butikken. 

Endret av Crazydoglady
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ja takk, begge deler.

Jeg elsker julen og storkoser meg fra tidlig desember til og med nyttårsaften.

Selv om det er litt vemodig akkurat i det jeg pakker ned julepynten så er jeg også glad for at vi går inn i nytt år og at hverdagen er tilbake. 

Anonymkode: 879fc...dd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg mest trist. Gleder meg alltid til jul, men det ender med stress og dårlig stemning i familien. Vurderer å feire jul uten familien neste år, kun med samboer, men får dårlig samvittighet av å tenkte på det. 

Anonymkode: 0250f...9ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på alle som synes det er så jævlig stress og ett pengesluk. 

Evner ikke folk å planlegge for en høytid som kommer vært år?

Jeg sprer julegaveinnkjøp, innkjøp av mat og kos etc utover. 

Vasker litt og litt.

Henger opp utelys sen høst, men har det avskrudd.

Henger opp asventstjerner første søndag i advent.

Pynter juletreet 23 desember og tar siste sveip over badene og gulv.

Handler mat på Oda(kolonial). 

Det er lite stress synes jeg.

Anonymkode: cd9eb...98c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurer litt på alle som synes det er så jævlig stress og ett pengesluk. 

Evner ikke folk å planlegge for en høytid som kommer vært år?

Jeg sprer julegaveinnkjøp, innkjøp av mat og kos etc utover. 

Vasker litt og litt.

Henger opp utelys sen høst, men har det avskrudd.

Henger opp asventstjerner første søndag i advent.

Pynter juletreet 23 desember og tar siste sveip over badene og gulv.

Handler mat på Oda(kolonial). 

Det er lite stress synes jeg.

Anonymkode: cd9eb...98c

Her planlegger jeg så godt jeg kan. Men alt lar seg uansett ikke planlegge. Det eneste jeg noenlunde vet er hvor mange vi blir på julaften.

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis ikke ferdig med jula enda, den varer til 20. dag jul. Elsker julen, og tenker på den, og planlegger litt, hele året. Vemodig å pakke bort, men samtidig ville det jo ikke vært så spesielt med jul, om den varte i flere mnd.

Hater januar etter jula, føler den bare varer og varer. Når vi kommer til februar, derimot, ser jeg igjen lyst på livet.

Anonymkode: 4a97d...aa5

AnonymBruker
Skrevet

En lettelse, iom at jeg var helt alene og egentlig hadde det ganske vondt de dagene. Men, spiser pepperkaker og har stjerna og juletreet oppe enda.

Anonymkode: b7a4c...cac

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fordrar ikke jula!!

tenker mye på alle som er ensomme. Er skkkkelig trist å tenke på hvor mange ensomme som er det ute i jula. 

det er provoserende at folk skal blakke seg i desember å ikke kunne kjøpe en dritt til seg selv i Januar på det BERØMTE januar salget som skal være så flott. Selvfølgelig kan noen velge men mange kan ikke det med masse barn rundt seg.

Jula er for barna mest og jeg kan ikke få barn. 

Blir kvalm av forskjellene på folk. Noen har råd til å ha lys på hele huset (fasade) og alt inne i tilegg. Andre har ikke råd til dette verken ute eller inne.

Alltid problemer innad i familien åsså som KVELER all stemning.

Dritt lei alle jule filmene de sender på tv åsså…

jeg har bestemt meg for å reise bort i alle juler som kommer. Gir mer lite.

eneste jeg gleder meg til er pinnekjøttet fordi jeg skjelden spiser kjøtt og liker kålerabi stappe veldig godt åsså Alkohol er jeg ikke glad i så ingen akevitt heller.

levende lys har jeg hele vinteren så det er bare koselig uansett.

jeg gråter mye i jula. Kommer åsså mange triste minner inn å ‘’tar meg’’..

mennesker som ikke lenger lever dukker åsså opp hos meg…

glad når alt er over og 1.Februar er jeg kjempe lykkelig for da føles det som ALT er over.

Anonymkode: 9521d...b3f

• Liker 1
Skrevet

Her skulle det gjerne vært ferie ennå. Her løper en fra avtale til avtale og snart er det ny utredning hos henne.

Anonymkode: ef3ec...e57

Skrevet

Nei jeg savner og lengter etter julen, den er så koselig og lun. Men må innrømme jeg ser frem til påsken da, det er og en koselig høytid. Men Julen er best.

Anonymkode: d458e...42c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...