AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #1 Skrevet 7. januar 2022 Sivert kjøper en eske lollipop, som GT mener burde gjort at han forsto hva Sivert skulle gjøre. Men hva er linken? Hvor tidligere i serien vises det at lollipop har noe med døden å gjøre? Anonymkode: 29166...2ff
solmåneogstjerner Skrevet 7. januar 2022 #2 Skrevet 7. januar 2022 (endret) Da moren til Sivert døde så visste ikke GT hva han skulle si eller gjøre. Men han kjøpte en pakke lollipop og ga den til Sivert. Det er linken. De snakker om det i en av episodene. Endret 7. januar 2022 av solmåneogstjerner 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3 Skrevet 7. januar 2022 Og mener å huske at Sivert ikke spiste lolipop selv i den episoden med vennene, han gav det kun til vennene for det var ikke nok i pakken (de var en for mye). Om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 5fe1e...6fa
solmåneogstjerner Skrevet 8. januar 2022 #4 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og mener å huske at Sivert ikke spiste lolipop selv i den episoden med vennene, han gav det kun til vennene for det var ikke nok i pakken (de var en for mye). Om jeg ikke husker feil. Anonymkode: 5fe1e...6fa Han spiste ikke, men det var nok ikke fordi det var for lite i pakken. De var vel ikke så mange der(?). Han bare kjøpte den og la den på bordet, sa hadet og litt ang fisketuren/festen og så kjørte han. Såvidt jeg husker. Forresten en veldig bra serie, anbefaler alle å se den, uansett om man er ung eller voksen. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå