Gå til innhold

Rådebank - hva er det med lollipopen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sivert kjøper en eske lollipop, som GT mener burde gjort at han forsto hva Sivert skulle gjøre. Men hva er linken? Hvor tidligere i serien vises det at lollipop har noe med døden å gjøre?

Anonymkode: 29166...2ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da moren til Sivert døde så visste ikke GT hva han skulle si eller gjøre. Men han kjøpte en pakke lollipop og ga den til Sivert. Det er linken. 

De snakker om det i en av episodene.

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Og mener å huske at Sivert ikke spiste lolipop selv i den episoden med vennene, han gav det kun til vennene for det var ikke nok i pakken (de var en for mye). Om jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: 5fe1e...6fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og mener å huske at Sivert ikke spiste lolipop selv i den episoden med vennene, han gav det kun til vennene for det var ikke nok i pakken (de var en for mye). Om jeg ikke husker feil. 

Anonymkode: 5fe1e...6fa

Han spiste ikke, men det var nok ikke fordi det var for lite i pakken. De var vel ikke så mange der(?). Han bare kjøpte den og la den på bordet, sa hadet og litt ang fisketuren/festen og så kjørte han. Såvidt jeg husker. 

Forresten en veldig bra serie, anbefaler alle å se den, uansett om man er ung eller voksen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...